Adatlap


Esettanulmány címe:
B2B Webshop programozása, szolgáltatás digitalzálása az élélmiszerkerekedelemben
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
M-Gel Hungary Kft. fő tevékenység: 1089`25 M.n.s. egyéb élelmiszer gyártása Alapítás éve: 1997.10.15. Erőforrás: 101 fő Cukrászat számára, fagylalt készítéshez szükséges alapanyagok gyártása és kereskedelme a fő cél
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Covid időszaka alatt leépült és lecsökkent értékesítői hálózat pótlása, és új vásárlók elérése. A cukrászatok száma jelentősen csökkent az elmúlt években, számukra az innovatív és költséghatékony termékek gyors és hatékony megismertetése komoly nehézséget okozott. Korábbi kapcsolatok a járvány okán jelentősen sértültek, megszűntek, a költségek emelkedtek. Egy olyan webáruházat kellett létrehoznunk, ami jól kommunikál a céges vásárlókkal, minden céges vásárló számára regisztrációt követően mutatni tudja a megfelelő árkedvezményeket, és a céges vásárlókat külön kezeli a magánszemélyektől. Mindez kommunikál a raktárkészletet kezelő és számláző rendszerrel. Kezeli és integrálja a külső marketing szoftvereket, és megfelelően bemutatja a fő termékeket, riportolási lehetőséget biztosít, és az akciós árakat a számlázó rendszerrel megfelelően kommunikálja le.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az M-Gel Hungary Kft. a Covid-járvány idején jelentős kihívásokkal szembesült: Értékesítési hálózatuk leépült, és új vásárlók elérése nehézkessé vált. A cukrászatok száma csökkent, így a célcsoportjuk szűkült. Az innovatív és költséghatékony termékek gyors megismertetése kihívást jelentett a sérült ügyfélkapcsolatok és növekvő költségek miatt. A cég egy olyan megoldásra vágyott, amely: Hatékonyan kommunikál a céges vásárlókkal. Regisztráció után személyre szabott árkedvezményeket biztosít. Integrálja a raktárkészletet kezelő és számlázó rendszert. Támogatja a külső marketing szoftverek összekapcsolását. Biztosítja a megfelelő kiberbiztonságot és adatkezelést. Megoldásunk A Mazuri Marketing Kft. egy komplex, integrált webshopot hozott létre a www.m-gel.com weboldalon, amely minden üzleti igényt lefedett. 1. Weboldal fejlesztése és design WordPress alapú webshop: A felhasználóbarát és reszponzív felület lehetővé tette a céges és magánszemély vásárlók egyszerű kezelését. Egyedi funkcióként a regisztrált céges ügyfelek számára külön árkedvezményeket jelenítettünk meg. Fő termékek bemutatása: Az M-Gel innovatív és költséghatékony termékeinek kiemelt helyet biztosítottunk az oldalon, vizuális elemekkel és részletes termékleírásokkal. 2. Rendszerintegrációk Raktárkészlet és számlázó rendszerek összekapcsolása: A webshop valós időben kommunikál a raktárkészletet kezelő rendszerrel, biztosítva az aktuális készletinformációk megjelenítését. A számlázó rendszer automatikusan frissíti a megrendelések és akciók adatait, minimalizálva az emberi hibák lehetőségét. Marketing szoftverek integrálása: A külső hírlevélküldő és remarketing szoftvereket zökkenőmentesen integráltuk, hogy az M-Gel hatékonyan érhesse el a meglévő és potenciális ügyfeleit. 3. Kiberbiztonság és adatkezelés Egyedi VPS-szerver: Az M-Gel számára dedikált VPS-t építettünk ki. A célzott hirdetési kampányok és a webshop optimalizálása révén az M-Gel több mint 300 új céges regisztrációt szerzett az indulás után.