Esettanulmány címe:
Telekommunikációs
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Partnerünk a telekommunikációs szektorban regionálisan meghatározó szereppel rendelkezik. Magyar kisvállalkozásként a szektorban komoly globálisan működő versenytársakkal rendelkezik, erőforrásai a versenytárakához képest jóval szerényebbek. 20 éve szolgáltat Internet, TV és telefon szolgáltatásokat és a mérete miatt árban nagyon versenyképes, valamint helyi szolgáltatóként közel van az ügyfelekhez, gyors támogatást nyújt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyféligények kielégítése miatt a hagyományos, kábeles szolgáltatásokat ki kellett egészíteni böngészőben is működő TV szolgáltatással, IPTV-vel. A probléma többrétű megoldást kíván.
Egyrészt a műsorjelek formátuma nem alkalmas a böngészőben való megjelenítésre, így egy speciális ezközt kellett fejelesztenünk, amely ezt elvégzi. Emellett a weboldalt kellett elkészíteni, valamint kiegészíteni a csatornákhoz tartozó adatokkal - műsorújság, csomaghoz tartozó szolgáltatások megjelenítése. Fejlesztettünk egy egyedi biztonsági rendszert is.
Az ide kapcsolódó szolgáltatás a felhős adminisztráció és kiszolgálók igénybevétele volt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az egyedi fejlesztést teljes mértékben saját erőforrásból végeztük el. Integráltuk a partner meglévő nyilvántartási rendszerével.
A szolgáltatáshoz felhős szerverkörnyezetet építettünk ki, amely 100 műsor valós időben történő átalakítását is elvégzi és megjeleníti a weboldalon keresztül a kiválasztott csatornát, csatorna információkat a végfelhasználó számára.
Partnerünk és cégünk is teljesen elégedett a megoldással. Partnerünk versenytársaihoz képest alacsony költségen egy kiváló és versenyképes alkalmazást fejlesztettünk, aminek eredménye képpen a végfelhasználók is nagyon elégedettek.