Adatlap


Esettanulmány címe:
CommIT Sites esettanulmány
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
TEÁOR 6920 - Könyvvizsgálat, könyvelés, adószakértés Az ügyfél egy 30 éve működő hajdú-bihar megyei 14 főt foglalkoztató családi vállalkozás, amely pénzügyi szolgáltatásokat nyújt, specializálódva könyvelési, adótanácsadási és pénzügyi tanácsadási tevékenységekre. A cég ügyfélköre elsősorban kis- és középvállalkozásokból, valamint egyéni vállalkozókból áll. A digitális jelenlét és az ügyfélkommunikáció fejlesztése kiemelt fontosságú számukra, tekintettel a piaci versenyhelyzetre és a növekvő online ügyféligényekre.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Korábban az ügyfélnek nem volt korszerű, professzionális weboldala, amely megfelelő módon bemutatta volna szolgáltatásait és biztosította volna a könnyű elérhetőséget az ügyfelei számára. A hiányzó online jelenlét miatt a vállalat nehezen tudta megszólítani az új ügyfeleket, és a meglévő partnerek tájékoztatása is körülményes volt. Az ügyfélszerzés és kapcsolattartás nagyban függött a személyes ajánlásoktól, ami korlátozta a növekedési lehetőségeket. További problémát jelentett az online ügyfélkapcsolatok és az egyszerű, gyors ajánlatkérési lehetőségek hiánya, ami az ügyfelek számára kényelmetlenséget okozott.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A CommIT Sites szolgáltatás keretén belül egy modern, letisztult és könnyen kezelhető weboldalt fejlesztettünk a megrendelő számára. A fejlesztés során figyelembe vettük a cég speciális igényeit. Az új honlap részletesen bemutatja a vállalat szolgáltatásait, így az érdeklődők átlátható és jól strukturált módon ismerhetik meg az elérhető lehetőségeket. Az ügyfelek számára egyszerűsítettük a kapcsolatfelvételt is, hiszen a weboldalon keresztül gyorsan és kényelmesen léphetnek kapcsolatba a céggel. Emellett egy online ajánlatkérési funkció is elérhetővé vált, amely lehetővé teszi az érdeklődők számára, hogy 48 órán belül kapjanak tájékoztatást és ajánlatot. A weboldalt SEO-optimalizált tartalommal láttuk el, ami hozzájárul ahhoz, hogy a vállalat könnyebben megtalálható legyen a keresőmotorokban, ezáltal növelve az organikus látogatók számát. Fontos szempont volt a mobilbarát kialakítás is, így az ügyfelek bármilyen eszközről, akár telefonról vagy tabletről is könnyedén elérhetik és böngészhetik az oldalt. A weboldal bevezetésével az ügyfél számára jelentős üzleti előnyök válnak elérhetővé. Az új online felület várhatóan növeli a cég láthatóságát, és segíti az új ügyfelek elérését. Az online ajánlatkérési lehetőség révén az ügyfélkapcsolatok hatékonyabbá válhatnak, miközben az adminisztrációs terhek is csökkenhetnek. Emellett az informatív és átlátható szolgáltatásbemutatás elősegítheti az ügyfélbizalom növekedését, ami hosszú távon erősítheti a vállalat piaci pozícióját.