Adatlap


Esettanulmány címe:
Medcity Egészségközpont
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A MEDCITY Egészségközpont, a magán-egészségügyi ellátás évek óta ismert szereplője, ahol a legkeresettebb szakrendeléseket és különböző diagnosztikai eljárásokat egy helyen kínálják a páciensek számára. A felnőtt járóbeteg-szakrendelések mellett altatásban végzett vizsgálatokat és egynapos sebészeti műtéteket egyaránt végeznek. A 12 ágyas, modern, magas komfort fokozatú fektetőinek köszönhetően, a vizsgálatok előtt és után is biztosított a kényelmes környezet a páciensek számára. A cég komplex szolgáltatásainak köszönhetően, lerövidül az idő a diagnózis felállításáig eltöltött idő. A magánegészségügy területén tapasztalható óriási kínálat és verseny ellenére a cég folyamatosan növekszik és évről-évre bővíti szolgáltatásait .
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Medcity Egészségközpont általunk készített korszerű, letisztult és a marketing célokat kiszolgáló weboldalának köszönhetően a páciensek gyorsan és könnyen megtalálják a keresett szolgáltatást és egyszerűen tudnak foglalást kezdeményezni. A weboldal kialakítása során fontos szempont volt a átlátható működés és a felhasználóbarát navigáció mint desctop mint mobil nézetben egyaránt. A Medcity Egészségközpontban olyan komplex online és offline marketing stratégiát állítottunk fel és alkalmazunk napjainkban is, melynek köszönhetően a cég folyamatosan növekszik, az eredmények mérhetőek és a szakrendelések hetekkel előre telítve vannak. PPC kampányokkal állandó jelenétet biztosítunk az online térben, közösségi média jelenléte szintén igen aktív. A weboldalon publikált blogjai pedig nemcsak tájékozató, de edukatív tartalommal is bírnak.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Weboldal készítés: - A korszerű és modern weboldal létrehozásával az ügyfelek jól átlátható módon, könnyen megtalálhatják az általuk keresett információt, szakrendelést vagy éppen szakembert. - A legmodernebb marketing eszközöket vettük figyelembe a weboldal kialakítsa során. - Elvégeztük a weboldal SEO-ját. - A weboldalon napjainkban is új funkciók kerültek kialakításra. - Fenti eszközök összességének köszönhetően a látogató szám jelentősen megnövekedett, ezáltal új ügyfeleket/pácienseket értünk el. Online marketing: - Kulcsszókutatás - Linképítés - PPC kampány felállítás és kezelés (GoogleAds és Facebook) - Tartalomgyártás/szövegírás - Facebook és Instagram oldalak kezelése: szöveges és képi tartalmak gyártása napi rendszerességgel - Hírlevél írása és kiküldése - Blog, hír írása Offline/online: - Kreatív anyagok tervezése és kivitelezése, szórólapok, bannerek, reklámtáblák, céges bemutatkozó anyagok tartalmi szerkesztése és kreatív anyagának összeállítása. Üzleti előnyök: - A weboldal statisztikája alapján megnövekedett látogatószám. - Új páciensek megnyerése a weboldalnak és a marketing stratégiának köszönhetően. - A szakrendelések folyamatos bővítése. - A szakrendelések meximális telítettséggel működnek. - Összességében a cég folyamatosan fejlődik és az árbevétele folyamatosan növekszik.