Esettanulmány címe:
Weboldal megújítás pozitív hatása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
művészet, szórakoztatás, szabad idő
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az esettanulmányban szereplő ügyfelünk egy népszerű fővárosi szórakoztatási szabadidős egység. 40+ főt foglalkoztat, éves árbevétele meghaladja az 500M Ft-ot.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Új weboldalra volt szükségük, mert az előző webold elég alacsony konverziós értékkel működött illetve a Google találati listában sem értek el sikereket számos törekvésük ellenére.
Egyszerűsíteni szerették volna az űrlapok és időpont foglalások működését miközben több ügyfelet és magasabb foglaltsági rátát érnek el ugyan annyi hirdetési összegből illetve látogatóból.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A problémák feltérképezése után piackutatást végeztünk, ahol belföldi, európai és más vilgszinten népszerű cégek online működését vizsgáltuk meg. Ezek alapján adtunk több lehetséges megoldást annak minden stratégiai előnyével és lehetséges veszélyeivel. A tulajdonosi döntés alapján módosítottuk a design terveket illetve a szövegírótól is kértünk módosításokat. A teljes weboldalt 0-ró újraírtuk és több tesztelést követően már a publikálás napján újraindexelést kértünk a Google-től.
EREDMÉNY: A legfontosabb kulcsszóra 17. helyről a 8. helyre érkezett meg az oldal szűk kettő hónap alatt. A változást folyamatosan figyelve további javaslatokkal álltunk elő, illetve elkezdtük az optimalizálást a longtail kifejezésekre is.
A weboldal stabilabban és jobban működött, több látogat érkezett és teljesültek a kapacitákihasználási célszámok is.