Adatlap


Esettanulmány címe:
Éttermi szoftver bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Budapesti, Pest megyei és Országos tekintetben az egy hellyel rendelkező vendéglátó egységek, éttermek és egyéb vendéglátó egységek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Vendéglátó egységeknél az általános adminisztráció, munkatársak oktatása, felvétele és megtartása, továbbá a mindennapi működésben fellelhető problémák azok amikre a legkönnyebben és leggyorsabban sikerült az Orsys éttermi szoftvernek megoldást nyújtania.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Orsys éttermi szoftver bevezetése után a tulajdonosok és üzletvezetők elmondása alapján csökkent a hibás teljesítések és negatív vélemények száma, a munkatársak adminisztrációs terhe, gyorsult és pontosodott a kiszállítás és helyreállt a raktárkészlet, megszűntek az alapanyag eltűnések. Ezek mellett könnyebben betanítható egy munkatárs és jobban és pontosabban ki tudja szolgálni a vendégeket, emelett az elszámolásban sincsenek hibák és megoldódtak a NAV-al kapcsolatos büntetések is a hibás felütések és elszámolások miatt.