Adatlap


Esettanulmány címe:
KKV szektor működési hatékonyságának növelése informatikai eszközök segítségével
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
4321 villanyszerelés TEÁOR kódú vállalkozás, Cégméret: 8 fő állandó. A cég 3 megyében lát el villanyszerelési, naperőmű kiépítése és regisztrált szerelői tevékenységet. A cég rendelkezik szükséges szerszámgépekkel, 1 furgonnal, 1 személyautóval.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Marketing, partner kezelés, szerződések ajánlatok, teljesítés igazolások, nem köthetők össze, jelenleg papír alapon tárolódnak, ez az ügymeneteket erősen hátráltatja. Felmerült a vállalkozás igénye a digitalizációra, de a hozzá szükséges anyagi eszközöket nem tudják kitermelni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Ügyfélkapcsolati illetve vállalatirányítási rendszer bevezetése után a marketing és ügyfelek napi szintű kezelése megoldottá válik. A digitalizáció bevezetése kapcsán az adminisztrációs költségek nagymértékben csökkennek. Az időráfordítás jelentősen lerövidül. A cég a digitalizáció segítségével versenyképesebbé válik.