Esettanulmány címe:
Fodrászat időpontfoglaló és ügyfélkezelő rendszer kialakítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
2024-ben indult fodrász szalon 3 fodrásszal működik. A városban több fodrász és barber szalon is működik, így nagy kihívás volt az indulás számukra. A kezdeti nehézségek után felvették velem a kapcsolatot, hogy automatizálják a foglalás menetét.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A foglalással kapcsolatos ügyfélkezelés sok időt és energiát vont el a termelő tevékenységtől. Ennek megoldására egy időpont foglaló rendszerrel egybekötött ügyfélkezelő, hírlevél küldő és automatizált emlékeztető rendszer kialakítását terveztük meg az ügyféllel közösen.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A foglaló rendszer szolgáltatásonként külön időpont megadási lehetőséget biztosít, fodrászonként foglalható. Az értesítések az időpontról kétszer is kiküldésre kerülnek személyre szabott emailek formájában, melynek segítségével 15 %-kal csökkent az elfelejtett foglalások száma.
Napi 1-2 vendéggel többet tudnak fogadni azáltal, hogy nem kell a telefonjuk után kapkodni munka közben.