Adatlap


Esettanulmány címe:
Étrendkiegészítő franchise cég teljes CRM rendszere
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Magyarországon több tucat franchise partnerrel üzleti hálózatot működtető vállalkozás, saját cégben 20 alkalmazott, összesen tobb ezer vendég adatainak kezelése
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Korábbi, papíron és excelben vezetett ügyfélnyilvántartás egységesítése; franchise szalonok saját raktárkeszletének nyilvántartása; nagyker rendelések lebonyolítása, ügyféladatok alapján marketing és egyéb fejlesztések; webshop fejlesztése és integrálása a raktárkezelővel és a CRM rendszerrel
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Felhő alapú adattárolás, skálázható backend szoftver, mobiltelefonon is könnyen használható felülettel. PHP alapú technológia, Svelte frontend alkalmazással API kapcsolaton. Zárt, biztonságos rendszer, minden érintettnek állítható hozzáférési szinttel. Az adminisztrációs feladatok megtizedelődtek, a leltározás automaikus, és a teljes szervezet napi működéséből átláthato riportokat kapnak a tulajdonosok.