Esettanulmány címe:
Teljesen papírmentes HR folyamatok bevezetése és támogatása nemzetközi szinten
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Budapesten működő, távmunkát támogató, nemzetközi piacon jelen lévő call center cég, több mint 1000 munkavállalóval.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég kihívása az volt, hogy 30 nap alatt bővítse munkavállalói számát több mint 400 fővel, kik legalább 30 különböző nyelvnek megfelelően tudnak call center szolgáltatást biztosítani távmunkában.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A feladat legnehezebb része az volt, hogy a jelölteket, kik több országban voltak jelen, több nyelven beszéltek, távolról, okmány szinten kellett azonosítani, ellátni minden leendő munkavállalót megfelelő elektronikus aláírással, összekötni a cég képviseletre jogosult személyét a leendő munkavállalókkal és a magyar jognak megfelelően, papírmentesen megkötni a munkaszerződéseket. Itt kitétel volt, hogy az írásbeliség követelményét kell tudni teljesíteni, hisz a papírmentes szerződések esetén is elvárás a megfelelő joghatás kiváltása, melyre nem volt alkalmas egyetlen nagy, nemzetközi megoldás sem.
A későbbiekben pedig nem csak a szerződések megkötése, hanem a folyamatos kapcsolattartás, papírmentesen eredeti bérjegyzékek átadása, valamint eredeti igazolások kiadása is feladat volt, nem beszélve a hosszú távú megőrzésről, visszakeresésről és archiválásról.
A cég vezetőségének visszajelzése szerint, kizárólag a DOQdrive-nak köszönhetően tudták a nemzetközi partner elvárást teljesíteni, a közel 400 új munkavállalót jogszerűen azonosítani és szerződést kötni velük, valamint jelenlegi is a DOQdrive rendszerén keresztül végzik a teljes HR folyamatokat papírmentesen, a dokumentumok eredeti tárolását, visszakeresését és archiválását.
Röviden, konkrét piaci előnyt jelentett a cég számára, hogy egyedülálló módon tudták teljesíteni a nemzetközi szinten is multinak számító megrendelő elvárásait!