Adatlap


Esettanulmány címe:
Országosan piacvezető szállodalánc számára Hosukeeping alkalmazás fejlesztése.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Három országban (Magyarország, Ausztria, Montenegró) 23 szállodában várja vendégeinket a szállodalánc, szolgáltatások és programok bőséges kínálatával. Szolgáltatásai: wellness, konferencia, gyógykezelés vagy egyszerűen csak pihenés, családdal, kollégákkal vagy akár egyedül, egy éjszaka vagy hosszabb nyaralás, vízparton vagy az ország legnépszerűbb fürdőhelyein, de mindig a lehető legjobb ár-érték arányban.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy országosan is piacvezető, illetve regionálisan is terjeszkedő szállodalánc számára fejlesztettünk egyedi Hosukeeping alkalmazást. A projekt célja az volt, hogy a takarítási feladatok időbeni és minőségi elvégzését, visszaellenőrzését, a feladatok kiosztását, a szobákban keletkező hibák javítását minél hatékonyabbá és visszamérhetőbbé tegyük. Ennek érdekében egy egyedi mobil és desktop alkalmazást fejlesztettünk, ahol a feladatok kiosztását a HK menedzser egy központi webes felületen tudja elvégezni és a szobaasszonyok a náluk lévő tableten (amely támogatja az online és offline működést egyaránt) folyamatosan nyomon tudják követni és jelenteni a napi szinten kiosztott feladatok státuszát.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
1. Testreszabhatóság és rugalmasság • Az egyedi rendszer pontosan a szállodalánc igényeire szabható, figyelembe véve a szállodák eltérő méretét, vendégkörét és működési folyamatait. • Lehetőség van arra, hogy a rendszer funkcióit a növekvő igényekhez és a jövőbeli digitalizációs célokhoz igazítsuk. 2. Hatékonyságnövelés és optimalizált működés • Az operatív folyamatok automatizálása csökkenti a manuális adminisztrációt, gyorsítja a takarítási és karbantartási feladatokat. • Valós idejű adatfrissítések biztosítják, hogy a housekeeping csapat azonnal értesüljön a feladatokról, a vendégkérésekről vagy az esetleges problémákról. 3. Integráció más rendszerekkel • Az egyedi rendszer könnyen integrálható a szállodalánc meglévő PMS (Property Management System), CRM és egyéb digitális megoldásaival. • Lehetővé teszi az adatcsere automatizálását a foglalási rendszerek, vendégélmény-platformok között. 4. Növeli a vendégelégedettséget • A pontos és hatékony feladatkiosztás minimalizálja a hibák lehetőségét, és biztosítja, hogy a szobák időben és kifogástalan állapotban álljanak a vendégek rendelkezésére. • Gyorsabb reakcióidő a vendégkérésekre, ami pozitív vendégélményt eredményez. 5. Jobb átláthatóság és döntéstámogatás • Az egyedi fejlesztésű rendszer részletes jelentéseket és statisztikákat nyújt a vezetőség számára (PowerBI alapokon) a takarítási hatékonyságról, erőforrás felhasználásról és a vendégpanaszok alakulásáról. • Segít a munkaerő-tervezésben és költségoptimalizálásban. 6. Skálázhatóság és nemzetközi alkalmazhatóság • A szállodalánc folyamatos bővülése és nemzetközi jelenléte miatt fontos volt, hogy a rendszer több nyelven is elérhető legyen, és egyszerre támogassa a különböző országok szabályozási és működési sajátosságait. • Az egyedi megoldás skálázható, így a növekedés ütemében bővíthető és fejleszthető.