Esettanulmány címe:
Goldhair weboldal készítés, https://goldhairfranchise.com/ Számos aloldal, regszrtációs felület és panel elkészítése.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A hajhosszabbítás és az ehhez az iparághoz kapcsolódó hajkereskedelem, sok ezer milliárd dolláros árbevételt generál a világon, a piaci résztvevők számára, évente.
Korábban luxusnak számított, ha valakinek póthaja volt. Azonban a személyes jövedelmek növekedésével párhuzamosan, mára ez megváltozott.
Magyarországon is egyre több hölgy engedheti meg magának ezen látványos átalakulást. Egyre többen igénylik ezt a fajta esztétikai megújulást.
Lassan olyan természetessé válik a nők körében, ha valakinek póthaj van a fején, mint az, hogy műköröm van az ujjain, vagy, hogy műszempilla teszi igézőbbé a tekintetét.
Éppen ezért, évről-évre növekszik a szépségipari részesedése a hajhosszabbító szalonoknak, fodrászatoknak, úgy itthon, mint az egész világon. Igazán trendi és egyben rendkívül prosperáló tevékenység, amihez folyamatosan növekvő felhasználói igény párosul.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Franchise aloldal készítése, illetve a beérkező leadek rendszerbe gyűjtése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Egyedi weboldal fejlesztés, marketing funkciók integrálása, social media és google követő kódok integrálása. Fizetési rendszer keszítés (online bankkártyás pl: stripe) (ez a végső verzióban nem elérhető, de a franchiseexpo.hu oldalon egy minta látható melyet mi készítettünk).
CRM rendszerek összekötése az oldal ürlapjaival.
Az oldal készítése során külön figyelmet fordítottunk a telefonos használatra, illetve a SEO optimalizációra, a korszerű felhasznáélóbarát megjelenésre.