Adatlap


Esettanulmány címe:
OBO BETTERMANN HUNGARY Kft. teljes körű Facebook/Instagram, illetve Youtube kampány kivitelezése, helyszíni forgatással
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
OBO BETTERMANN HUNGARY Kft. bemutatása: Az OBO BETTERMANN egy több mint 100 éves múltra visszatekintő, német családi tulajdonban lévő vállalatcsoport, mely az épületvillamossági szereléstechnika területén a világelsők közé tartozik. A jelenleg mintegy 1300 főt foglalkoztató magyarországi OBO cégcsoport telephelye a Budapesttől 35 km-re fekvő, Bugyi nagyközség melletti ipari parkban található. A magyarországi gyártóbázis nemzetközi viszonylatban is az OBO csoport egyik legmeghatározóbb tagja.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Feladatunk az OBO Bettermann kapcsán az volt, hogy Bugyi 40 km-es körzetében népszerűsítsük, brandjüket erősítsük, továbbá aktuális nyitott pozícióikat bemutassuk a potenciális jelöltek részére. Magyarországon a verseny a munkávállalókért rendkívül nagy, így azok a cégek tudnak érvényt szerezni, akik folyamatosan a látőmezőben vannak. Az OBO Bettermann Kft. számára rendkívül fontos, hogy termékeik, szolgáltatásaik, állásajánlataik folyamatosan népszerűsítve legyenek.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az OBO Bettermann-nal kötött megállapodást követően azon dolgoztunk, hogy a lehető legjobb munkával tudjunk előrukkolni, Telephelyükön cégünk videó és képi anyagot készített, hogy a kampány ideje alatt azok felhasználásra kerüljenek. A Youtube kampányt közel 30 ezer ember látta, a Facebook/Instagram kampányra pedig 155 jelentkezés érkezett, így a megbízó számos új munkaerővel bővült. Youtube kampány elérhetősége: https://www.youtube.com/watch?v=rd4hFSZ6Bkg Facebook kampány elérhetősége: https://tinyurl.com/OBO-Facebook-kampany Elért üzleti előnyyök: Amíg az OBO Bettremann új munkatársakkal bővült, addig számunkra olyan referenciát biztosított, amellyel újabb megrendelőket tudtunk bevonzani, mindamellett, hogy az OBO Bettermann éves szerződést kötött velünk 2025-re vonatkozóan. Meggyőződésünk, hogy azok a vállalatok, akik fejlődnek, esetleg pályázatot nyernek, előbb utóbb szükségük lesz, hogy magukat, termékeiket, szolgáltatásaikat bemutatassák a közvélemény számára, illetve az új munkaerővel való bővülés szintén előtérbe fog kerülni. Véleményünk szerint a pályázaton elért sikert szintén kommunikálni kell, amely mind cégnek, mind pedig a programnak csak jót tesz. Erre mind megoldás az ÁllásStart által kínált szolgáltatások.