Esettanulmány címe:
PCX Webkereskedelem támogatása AI folyamatokkal
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
PCX Kft, webes kereskedelem, 7 millárd Ft éves bevétel
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfélszolgáltat támogatása AI folyamatokkal, főleg az újonnan nyílt (2024) romániai webshop kiszolgálásához
Egyéb folyamatok AI támogatása (intelligens keresés a webáruházban, intelligens upsell termékajánlás)
Termékleírások automatikus generálása a gyártói katalógusból vagy weboldalból
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
AI folyamatok támogatás
- AI Chatbot a romániai weboldalra
- Hybrid chatbot, amelyen keresztül a magyar ügyfélszolgáltat közvetlenül tud beszélni a román ügyféllel, valós idejű kétirányú fordítással
- AI Email kezelés
- 100.000+ termék folyamatos szinkronzációja az AI chatbot számára
- Webáruház keresőmotor feljavítása AI segítséggel (szleng, elírás alapján is kapjon találatot)
- Intelligens kiegészítő termékajánlás kosárba tételnél
Üzleti előnyök:
AI Chatbot az első 5 hónap alatt alatt lefolytatott beszélgetéseiből és termékajánlásból elért profit kb 1.300.000 Ft
Román ügyfélszolgálat gyorsabb kiszolgálása