Adatlap


Esettanulmány címe:
PCX Webkereskedelem támogatása AI folyamatokkal
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
PCX Kft, webes kereskedelem, 7 millárd Ft éves bevétel
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfélszolgáltat támogatása AI folyamatokkal, főleg az újonnan nyílt (2024) romániai webshop kiszolgálásához Egyéb folyamatok AI támogatása (intelligens keresés a webáruházban, intelligens upsell termékajánlás) Termékleírások automatikus generálása a gyártói katalógusból vagy weboldalból
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
AI folyamatok támogatás - AI Chatbot a romániai weboldalra - Hybrid chatbot, amelyen keresztül a magyar ügyfélszolgáltat közvetlenül tud beszélni a román ügyféllel, valós idejű kétirányú fordítással - AI Email kezelés - 100.000+ termék folyamatos szinkronzációja az AI chatbot számára - Webáruház keresőmotor feljavítása AI segítséggel (szleng, elírás alapján is kapjon találatot) - Intelligens kiegészítő termékajánlás kosárba tételnél Üzleti előnyök: AI Chatbot az első 5 hónap alatt alatt lefolytatott beszélgetéseiből és termékajánlásból elért profit kb 1.300.000 Ft Román ügyfélszolgálat gyorsabb kiszolgálása