Adatlap


Esettanulmány címe:
Új weboldal készítése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szállítás, raktározás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk egy Pest megyei központtal működő, nemzetközi szállítmányozó vállalat magyarországi leányvállalat, mely közel 100 munkatársat foglalkoztat. A budaörsi iroda csapata mellett két vidéki - egy győri és egy enesei telephellyel rendelkezik, innen indulnak és érkeznek a belföldi és uniós fuvarokat bonyolító gépkocsivezetők. A vállalat árbevételeit tekintve a múlt évben a hazai fuvarozók top 100-as ranglistáján az első 10 között szerepelt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A vállalat felismerte, hogy ahhoz, hogy lépést tudjon tartani az ágazatban működő versenytársakkal, a korábbi, meglehetősen elavult és kevés érdemi információt hordozó weboldalát szükséges lenne megújítani. Az ágazatot sújtó folyamatos gépkocsivezető-hiány a cég eredményes működésére is kihatott és bíztak abban, hogy egy lendületes, informatív honlap üzleti partnerként és munkáltatóként egyaránt vonzóbbá teszi a vállalatot. A cég teljes marketing kommunikációját ügynökségünk bonyolítja, így az új honlap szerkezetének kialakításával, szövegezésével, grafikai anyagának elkészítésével és felépítésével is minket bíztak meg.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Marketingügynökségként pontosan tudjuk, hogy egy jó weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalkozás üzenetei megtalálják a címzetteket. Szállítmányozással foglalkozó ügyfelünk számára egy olyan honlapot terveztünk, amely modern környezetet, felépítést és funkciókat foglal magában, de passzol a német anyacég arculatához és nemzetközi környezetben is megállja a helyét. Kialakításkor szem előtt tartottuk, hogy a tökéletes honlapnak minőségi, informatív és professzionális képet kell festenie arról, amit el akar adni. A nemzetközi fejlesztőcsapattal szorosan együttműködve határoztuk meg a weboldal látványának és tartalmának kereteit, hogy az anyavállalattal összeegyeztethető, mégis a hazai piac igényeire reflektáló felület készüljön. A körültekintő tervezésnek és kivitelezésnek köszönhetően a portál hibátlan alapot biztosít az azóta kidolgozott marketingmix megvalósításához, így számos, elváráson felül teljesítő kampány született már az élesítés óta. Tényadat, hogy a vállalat 2023-ban még a 40. helyen szerepelt a fuvarozók TOP 100-as listájában, a megújult weboldallal 2024-ben már bekerült az első 10 helyezett közé. Bízunk benne, hogy ebben az új honlapnak és a számos sikeres kampányunknak is nagy szerepe volt.