Esettanulmány címe:
Helyi és országos online jelenlét – DIMOP_PLUSZ-1.2.6-24
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Készház építő vidéki cég, 10 fővel, egymilliárd forintnyi árbevétellel. Nagy piaci verseny, sok külföldi szereplővel, osztrák, szlovák és lengyel konkurensek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Hatalmas médiajazban előrébb kerülni a social médiában és eladásokat elérni. Hagyományos sajtóban való megtérülő megjelenés, hosszútávon eladásokat hozó SEO szemlélettel. Eligazodást biztosítunk a komplex, crossplatform tartalommarketing világában a koncepció kidolgozásától a megjelenések szervezésén át a teljeskörű gyártásig, legyen szó cikkírásról, audió, videó reklámok létrehozásáig.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A közösségi média kampányok direktben ráirányítják a cégre a figyelmet, de mivel egy nagyobb értékű szolgáltatásról, házépítésről van szó, így a döntési folyamat szerteágazóbb, mint egy keménycukorka megvásárlásánál. A sajtómegjelenések, PR-kampányok segítségével ki tudjuk emelni a céget a többi konkurens közül, így az információtöbbletnek köszönhetően nagyobb eséllyel választják a szakértőként szereplő vállalkozást.