Adatlap


Esettanulmány címe:
Vagyonvédelmi társaság értékesítési és operatív feladatainak segítése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Vagyonvédelmi szektorban 400 főt foglalkoztató nagyvállalat, 2,4 milliárd nettó éves árbevétellel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Nem volt hatékony az értékesítés, mert nagy volt az adatvesztés, illetve nem volt nyomon követve a beérkező igények kezelése. A meglévő ügyfelek esetében is nem volt ellenőrizhető és kontrollált a kiadott feladatok elvégzése.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az első évben a saját értékesítés 162 millióval növekedett, mert a call center CRM integrációja által automatikusan cégismertető anyagokat küldött ki a vállalkozás. A nyomon követhetőség miatt nem volt adatvesztés, minden érdeklődő meg lett keresve az automatizált figyelmeztetések miatt. Az operatív folyamatok optimalizálása miatt sikerült csökkenteni a felesleges levélváltásokat, felgyorsult a reakció idő is.