Adatlap


Esettanulmány címe:
infoMátrix szoftver bevezetése a Duna Motor Kft-nél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Duna Motor Kft. 27 éve foglalkozik autójavítással és autóeladással. Telephelyük Dunaújvárosban az Arany János utca 2. szám alatt található, Dunaújváros központi részén. Személyi állománya jól összeszokott csapatként dolgozik már hosszú évek óta, magas színvonalú szaktudást és szolgáltatást nyújtva. Jépjármű kereskedelemmel és szervizeléssel foglalkozó cég.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A papír alapon végzett adminisztráció kiváltása olyan modulokból felépíthető szoftveres nyilvántartással, amely esetében az induláskor kiválasztott alap modulok bővíthetőek további modulokkal. A szoftver bevezetése gyors legyen, és ne terhelje meg felesleges új rutinok bevezetésével a felhasználókat. Ugyanakkor tegye lehetővé az erőforrások hatékony átcsoportosítását.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Duna Motor Kft. (2400 Dunaújváros, Arany J.u 2.) gépjárművek kereskedelmével és szervizelésével foglalkozó cég. A cég 2000-ben hozta meg azt a döntését, hogy az addigi papír alapú nyilvántartásait elektronikusan kívánja tárolni. Ehhez keresett szoftver megoldást. A Duna MotorKft. 2001. január 1-én vezette be és használja a mai napig az infoMátrix programot. Első találkozásunk a Automobil ’98 kiállításon volt ahol megismerkedhettünk a potenciális partner igényeivel és Ő is megismerhette, mit tud nyújtani számára a szoftver. Ezt követően egy helyszíni egyeztetésen megismertük a Duna Motor Kft. informatikai rendszertét, és felmértük a cégre illesztés (paraméterezés) bemenő adatait is. A szoftver használatának betanítására szintén Dunaújvárosban került sor kiscsoportos foglalkozások keretében. A szoftver bevezetése zökkenőmentes volt, a felhasználóknak nem okozott és ma sem okoz gondot a mindennapok üzleti logikája szerinti működés leképezése az infoMátrix szoftverbe. Az ad-hoc problémák megoldására 4 fős ügyfélszolgálat áll rendelkezésükre. De nem csak a program üzemeltetésével kapcsolatban nyújtunk segítséget, adott esetben a felmerülő techniki problémák megoldásában is tacsácsot adunk. Az infoMátrix már 2000-ben rendelkezett a ma egyre jobban terjedő „felhő alapú működés” képességével. Szélessávú internet elérés segítségével egy vastag kliensen keresztül már akkor megvalósult a szoftver távoli elérése. Ezt a technológiánkat azóta tovább fejlesztettük és önálló üzletágként is felvettük termék palettánkra. Üzlti előnyök: Az összes információ egy rendszerben kezelése. Pontos kép az alkatrész rendelések státuszának nyomon követésében. Átlátható munkalap kezelés fizető és garanciális területen. Ügyintézési határidő felgyorsulása. Automatizált jogszabályi megfelelés a szoftver karbantartásból kifolyólag. Kontrolling információk azonnali kinyerési lehetsősége. Adatrögzítés közbeni hibalehetőség, redundancia kiszűrése.