Esettanulmány címe:
Egy megbízható webpatika felépítése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Arany Oroszlány Patika, debreceni székhelyű, magántulajdonban lévő gyógyszertár, több mint 20 éve működik a megyeszékhelyen. A patika a város egyik frekventált, nagy forgalmú csomópontjához közel helyezkedik el, ahol több egészségügyi szolgáltató is található. Ebből adódik, hogy a gyógyszertár a helyiek körében jól ismert és jelentős forgalmat bonyolít.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A tulajdonos egy több generációs gyógyszerész család legfiatalabb tagja, aki kifejezetten nyitott az új innovatív egészségügyi technológiák és kereskedelmi megoldások iránt. Céljuk volt, hogy vidéki patikaként átlépjenek Debrecen és vonzáskörzetének határain és a forgalmukat növelve, költséghatékony országos elérést biztosítsanak gyógyszertári és egészségügyi termékei számára.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A patikai szolgáltatás fejlesztéseként egy webáruház rendszer integrálása mellett döntöttek, mely jól illeszkedik jelenlegi folyamataikhoz és kellő mértékben személyre szabható.
A projekt megvalósulása után a rendszer az alábbi funkcionalitásokkal bír:
• A termékekre vonatkozóan:
o Tömeges termék és fénykép feltöltés
o Importálható és exportálható termék adatbázis részletes termékadat nyilvántartással
o Automatikus készletnyilvántartás, készletcsökkenés figyelmeztetés, raktárállapot jelzése
o Kategorizált, sorrendbe állítható termékek rövid és részletes leírással
o Egyedi tartalom és videók hozzákapcsolása a termékekhez
o Akciós árak rögzítése, időzítése (mennyiség és vevőcsoport szerint is)
• A rendelésekhez kapcsolódóan:
o Automatikus ajánlattétel a webáruházban rögzített adatok alapján
o Többlépcsős rendelés visszaigazolás, állapot értesítés
o Vásárlás állapotának követése a vásárló és az adminisztrátor számára egyaránt
o Fizetési és szállítási módok összehangolhatósága vásárlói csoportokkal
o Átvevőpontos szállítási mód integrációk (GLS, PickPackPont, Magyar Posta)
o Bankkártyás és külső fizetési rendszerek integrációja (OTP, K&H, CIB stb., PayPal, MasterPass, Barion stb.)
o Várható szállítási idő megadása
o Automatikus szállítási költség generálás kosárérték és/vagy súly alapján, ingyenes szállítási értékhatár beállítása
o Kész szállítólevél, futárszolgálat és beszerzési lista export
• Weboldalhoz kapcsolódóan:
o Hozzáadható tetszőleges mennyiségű egyéb információs és landoló oldal
o ÁSZF, Adatkezelési nyilatkozat, Garancia rendelkezések
o Űrlap funkció
o Mobilra optimalizált áruház
o Intelligens kereső
o SEO
o Gyakori kérdések modul
o Chat modulok
o Külső marketing és vállalatirányítási rendszer integráció
• Vevőhöz kapcsolódóan:
o Egyéni felhasználói fiók bejelentkezéssel
o Bejelentkezés közösségi fiókkal
o Vásárlói csoportokba sorolható felhasználók – Egyedi árak, akciók meghatározása a csoportoknak