Esettanulmány címe:
Budapesti központú, autóalkatrészeket gyártó cég informatikai és vállaltirányítási rendszerének fejlesztése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A budapesti telephelyű, autóalkatrészeket is gyártó Zrt. 1991-ben alapult. A magyarországi autóalkatrész piac meghatározó szereplője. Cégünket a cégvezetés 2016-ban kereste meg, az informatikai és vállalat irányítási rendszer fejlesztésével kapcsolatban. A fejlesztés a vállalati folyamatok racionalizálása és az egyre nagyobb konkurencia miatt vált szükségessé.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Loot Hungary Kft. egy budapesti központú, autóalkatrészeket gyártó cég informatikai és vállalatirányítási rendszereinek fejlesztésére kapott megbízást.
A fejlesztés során a következő feladatok elvégzése volt szükséges:
• Centralizált, redundáns adattárolás, automatizált adatmentés
• Vidéki gyártelepek és budapesti központ között hálózat szinkronizáció és VPN létrehozása
• Decentralizált adattárolók megszüntetése, kiszolgálók központosítása
• Komplex kiszolgáló virtualizáció
• Központosított adminisztációs felület létrehozása
• Felhasználók definiálása
• Felhasználói jogosultságok, jogkörök kialakítása
• Felhasználói munkafolyamatok monitorozása
• Vállalat irányítási rendszer (ERP) újratervezése
• Munkaidő nyilvántartás racionalizálása
• Gyártelepeken biztonságtechnikai és megfigyelő rendszerek integrációja
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fent részletezett centralizált, redundáns adattárolás, adatmentés, és kiszolgáló virtualizáció, valamint a vállalat irányítási rendszer fejlesztés után a cég jelentős erőforrásokat tudott felszabadítani mind humán, mind materiális szegmensben. A racionalizálás ügyfél és beszállítói szempontból is sikeresen zárult.