Esettanulmány címe:
Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
vízellátás; szennyvíz gyűjtése, kezelése, hulladékgazdálkodás, szennyeződésmentesítés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Beruházások kivitelezésével foglalkozó cég méretét tekintve 100 fő alatti, fő alvállalkozóinak száma 10 feletti. Piaci verseny erős.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az üzleti problémát az ügyfélhez napi szinten érkező nagy mennyiségű adat konszolidált, naprakész kezelése jelentette, a vezetői dontések elkőkészítéséhez, illetve az ügyfélelégedettség növeléséhez.
Nem volt egy olyan egységes rendszer, melyben minden kérdés, feladat naprakészen megtalálható lett volna, amely segítségével a feladatok a munkatársak, alvállalkozók számára könnyen, gyorsan delegálhatók, és naprakész áttekintést adhat a vezetők számára a feladatok aktuális állapotáról.
A dolgozók számára nem voltak egyértelműek a kompetenciák, az egyes feladatokkal kapcsolatos lépések.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Szakértőink segítségével felmért belső folamatok optimalizálását követő, alkalmazásunk bevezetésének segítségével a cég folyamatai optimalizált szintre kerülnek, ezáltal a kijelölt belső folyamatok a leg optimálisabb emberi idő ráfordítás mellett a leg gyorsabban valósulnak meg.
Gyorsabb, pontosabb lett a backoffice feladatok ellátása.
A nagy mennyiségű, napi szinten jelentkező elektronikusan, papír alapon, vagy személyesen érkező feladatok, kérdések, észrevételek gyorsan a kompetens személyekhez jutnak. A reakció idő csökkent, a gyors folyamat kezelés következtében, nőtt az ügyfél elégedettség, valamint csökkent a hibalehetőség a folyamatok rögzítésének köszönhetően.
A fenti megoldások vezettek ahhoz, hogy az ügyfelek gyorsan, pontos választ kaphattak kérdéseikre.