Adatlap


Esettanulmány címe:
Csoki Nyugat Nagykereskedés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Csoki Nyugat 2011-ben indult, Mosonmagyaróvári székhelyű, Cukor és Édesség Nagykereskedés.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég nehezen érte el viszonteladóit, weboldaluk mobiltelefonon kezelhetetlen volt. Az árukészlet kezelése esetenként gondot okozott.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Nagykereskedés a mobil applikáció használatával jelentősen megkönnyítette partnereivel való kapcsolattartást. Akciókról, határidőkről könnyedén nyújt tájékoztatást. Hűségprogramot indított partnerei számára, mely jelentősen megnövelte az eladott áruk mennyiségét. A belső adminisztrációs folyamatok áttekinthetőbbé váltak, csökkent a papírmunka, az árukészlet kezelése hatékonyabbá vált. Új, reszponzív webshopjuk jelenleg fejlesztés alatt áll, melyen közvetlenül rendelni is fognak tudni partnereik. A nagykereskedés emellett új grafikus design-al gazdagodott, mely vonzóbb megjelenést, ezáltal határozottabb piaci fellépést biztosított számára.