Esettanulmány címe:
Központi ügyfélkezelő, raktárkezelő, számlázó rendszerek testreszabása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
1. HACCP élelmiszerbiztonsági előírásoknak megfelelni kívánó ügyfeleink, több mint 60 kis és középvállalkozás
2. Bútoripari cég, bútorgyártás, bútor kereskedelem, belföldi és külföldi multinacionális vevőkörrel.
3. Domain regisztrációval és tárhely értékesítéssel foglalkozó kisvállakozás.
4. Mobil flotta kezeléssel foglalkozó távközlési kisvállalkozás.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
1. KCal Pro: Központi ügyfélkezelő rendszerünkben kialakításra került - a HACCP Kcal Pro névre hallgató – az élelmiszer előírási megfelelőséget elősegítő dokumentum előállító rendszer.
2. Raktárkezelő rendszer: Feladatunk a raktárkezelő rendszerünk testre szabása egy bútoripari cég számára, mely rendszerben a termékek csomagokból állnak, a termékek pedig szín és család szerint vannak kezelve (szín és család szerint mások az árak, cikkszámok, stb). A gyártás csomag szinten történik, egy csomag több termék része is lehet.
3. Webes számlázó rendszer: A webes számlázó rendszerünk kialakításakor a fő szempont a mobilitás, és az automatizált számlázás volt. Az automatizált számlázás segítségével időzíthetünk havi, negyedéves, féléves, éves időszakokra számla, vagy díjbekérő bizonylatokat. Melyek automatikusan kiállításra és a megadott e-mail címre PDF formában kiküldésre kerülnek.
4. Feladatunk egy mobil flotta kezelése, a szolgáltatótól kapott XML állomány alapján történő számlázással.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
1. A rendszer használatával lehetőség nyílik különböző élelmiszer alapanyagok tápanyag tulajdonságai, illetve értékei alapján félkész- és késztermékek tápanyag tulajdonságait, illetve értékeit könnyen és gyorsan kiszámítani. A rendszer adatbázisa alapállapotban több száz alapanyagot és félkész terméket tartalmaz, melyek tápanyag értékei előre rögzítve vannak. Ezen felül a végfelhasználónak lehetősége van tetszőleges mennyiségű alapanyag rögzítésére, melyekből tetszőleges mennyiségű félkész termék rögzítésére nyílik lehetőség.
2. A megoldást több helyen érintette az alap raktárkezelő rendszerünket. Külön táblában letárolásra kerültek a termékek (kész bútorok), alapanyagai, melyek alapján generálódnak a beszerzési árak, a cikkszámok, és a gyártásütemezés is. Az eladási árak átalakításakor létrejöttek az értékesítési árlisták. A rendszer összekötésre került a Creative Számlázó rendszerünkkel, mely képes többek között többnyelvű számla előállítására is, így a külföldi értékesítés is megoldott a rendszerben.
3. A generáláskor a rendszer a tétel és a számla megjegyzésében megadott időszakokat a számlázási periódusban összefüggően automatikusan beállítja.
A feladat Domain regisztráció és Domain megújítás automatikus kezelésére vonatkozott, de bármilyen havidíjas szolgáltatás számlázásához nyújt kiváló megoldást!
A rendszer kiegészítésre került egy dokumentumgeneráló modullal is, mely segítségével karban tarthatjuk szerződéseinket, és törvényi változás alkalmával lekérhetjük, hogy mely szerződéseken kell módosítanunk.
4. A rendszert a Creative Számlázó rendszerünk kibővítésével oldottuk meg, melyben helyet kaptak az ügyfélhez társítható telefonszámok, és a számlához kapcsolódó egyéb díjak (flotta havidíj, felszólítási díj, stb.). A számlázó a mobilszolgáltató rendszeréből letöltött XML számla alapján és az Ügyfél törzsben rögzített telefonszámok alapján állítja ki a partnereknek a számlákat.