Esettanulmány címe:
Hogyan segítettünk elindulni és évi 500M Ft-os forgalomra növelni egy Matracokat forgalmazó vállalkozást
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Hahn Gábor, aki cégalapítás előtt állt. Ekkor találkoztunk és elsőként a domain neveit kezdtük el kezelni és ezt regisztrálni.
Baján kezdte el kiépíteni a matracforgalmazásra épülő vállalkozását, amiben a digitális részében teljesen ránk támaszkodott.
Mint minden induló vállalkozás, szűkös erőforrásokkal rendelkezett, ezért is alapított BT-t. Olyan megoldások érdekelték, amikkel apránként, kis lépésekben tud fejlődni.
Ma már több városban van üzlete és az éves forgalma 500 M Ft felett van.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Felépíteni egy olyan tervet, amit éveken át követve, hatékonyan tudja támogatni az üzleti tevékenységét. Ne egyszerre kelljen komoly anyagi befektetéseket megvalósítania,
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Első körben a domain neveit regisztráltuk be: domainflotta.hu
Majd segítettünk neki kialakítani a honlapját: domainflotta.hu
A több támogató honlap után elkészítettük a webáruházát: agy-matrac.hu
Az online marketing stratégia arra irányult, hogy minél többen menjenek el személyesen az üzletükbe, ehhez pedig a tartalommarketinget használtuk.
Elkezdtek értéket adni a piacnak és edukálni az embereket. Készítettek számos videót, írtak cikkeket, részletes leírásokat a matracokról. Működtetnek Facebook oldalt (most már minden üzletnek sajátot), kiadnak egy nyomtatott magazint és most indítják be az aludjjolmagyarorszag.hu oldalt, ami a mozgalom alappillére lesz.
Ez egy üzleti blog, ami több lépcsőben valósítja meg az értékesítést a tudásuk megosztása által.
Annyira a tartalommarketing elkötelezett hívei vagyunk, hogy a cég alapítója és tulajdonosa, megírta az első magyar tartalommarketing könyvet: Tartalommarketing a gyakorlatban, ami ebben a hónapban kerül a boltokba.
Főleg a tartalommarketing és a tudás átadásának online módszereit és szemléletét szeretnénk átadni a vállalkozóknak. Amiben az első lépés a domain nevek regisztrációja, majd az üzleti blogolás.