Esettanulmány címe:
.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Budapesti felszámoló szervezet, melynek alkalmazotti lészáma 12 fő.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég vezetése a Foki rendszer bevezetése előtt a következő problémákkal nézett szembe:
- nem volt megoldott a beérkező és kimenő levelek kezelése
- nem volt megoldott az elektronikus dokumentumok kezelése
- nem volt megoldott a napi munka során az észrevételek rögzítése
- átláthatatlan volt a kollégák napi teendőinek listája
- az excel táblában történő rögzítés, üzleti tervezés és cash flow tervezés komoly kihívásokat jelentett a cég felső vezetői számára
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Foki rendszer bevezetését követően:
- megoldódott a beérkező és a kimenő levelek iktatásainak kezelése, a kapott és küldött levelek csatolásának kezelése
- a rendszer lehetőséget biztosít a napi munka során keletkező elektronikus dokumentumok rögzítésére
- a napi munka során tetszőleges számú feljegyzés rögzíthető, így elkerülhetővé vált a postit-ek használata
- egy komplex workflow jellegű feladat nyilvántartó megoldás került kialakításra
- tetszőleges időtartamra vonatkozó vezetői riportok kérhetők le