Esettanulmány címe:
Integrált kis- és nagykereskedelmi rendszer bevezetése (Budapest)
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Több telephelyen üzemelő, komplex kis- és nagykereskedelmi tevékenységet végző partnerünk számára végeztük el a integrált rendszerünk testre szabott bevezetését.
A cég több boltot, nagykereskedelmi egységet és webshopot üzemeltető prémium élelmiszer kereskedelmi cég.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A fő kihívások:
- A kiskereskedelmi egységek (boltok),több háttérraktár kezelése, nagykereskedelmi raktár, webshop értékesítés támogatása.
- Készletkezelési folyamatok optimalizációja.
- A hatékony munkavégzés támogatása és a naprakész riportok biztosítása
- Fontos elvárás a magas rendelkezésre állás, folyamatos üzletmenet biztosítása
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A sokféle eszközön elérhető (tabletek, vonalkód olvasó kézieszköz, ipari érintőképernyős felületek, laptopok, irodai számítógépek) rendszer az integrált megoldásnak köszönhetően minden felhasználó számára azonnal biztosítja a munkakörhöz szükséges naprakész adatokat.
Nagymértékben nőtt a bevezetést követően a munkavégzés sebessége, és ezzel egy időben rengeteget javult a minőség, a készlet pontosság.