Esettanulmány címe:
VL SZIVATTYÚ KFT.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A VL Szivattyújavító Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. 1993-ban alakult, és neves hazai, illetve külföldi szivattyúgyártó cégek magyarországi képviseleteként működik.
100%-ig magyar tulajdonú, családi vállalkozás vagyunk. Kezdetben csak szivattyúk javításával foglalkoztunk cégünk székhelyén, Budapesten. Az évek múlásával úgy éreztük, hamarosan kinőjük a telephelyünket, így Üllőre költöztünk és – Magyarországon az elsők között – a tevékenységi körünket szivattyú és szivattyú alkatrészek kereskedelmével, kiegészítők, tartozékok importálásával bővítettük.
2000 és 2003 között újabb bővítésbe kezdtünk, raktárkapacitásunkat, szervizünket, boltunkat és irodáinkat is bővítettük. Mára közel 30 (többségében olasz) cég magyarországi partnereként dolgozunk. A szivattyú szerviz területén indult családi vállalkozás mára egyedülálló szakmai háttérrel és számos, megbízható hazai és nemzetközi külföldi kapcsolattal rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A vállakozásnak egy korszerű telefonrendszerre van szüksége az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz és belső hívások lebonyolításához.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
MCNtelecom virtuális alközpont szolgáltatással és városi számmal a VoIP technológiát alkalmazva a vállalkozás igénye igen kedvező feltételek mellett teljesítésre került.