Esettanulmány címe:
Pest megyei COOP régiós központ teljes ügyvitelének ellátása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Cég: Honi-Coop Kft (COOP régiós központ)
Ágazat: kereskedelem, jövedéki termékek forgalmazása
Cégméret: kb. 50 dolgozó, átlagos éves nettó árbevétel: 5 Mrd Ft
Hozzávetőlegesen 300 bolttal áll üzleti kapcsolatban, melyek között megtalálható saját, de franchise partner is.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
- teljes kereskedelmi és pénzügyi tevékenységének lefedése
- COOP adatok integrációja, egységes törzs kialakítása, online kapcsolat
- saját ügynökök kezelése
- terítőkocsi kommunikáció
- ügynökök kezelése
- kétirányú bolti adatkapcsolat
- adatgyűjtő használata a raktárban
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Rendszerünk bevezetése után sikerült az egységes törzs kialakítása a COOP központtal, valamint a szinkronizálás segítségével olyan adatokhoz jutott a cég (akciók, árváltozások, új termékek), melyeket korábban manuális módon dogozott fel (e-mail, papír, stb)
Integráltságnak köszönhetően a rendelés beérkezését követően, a komissiózáson át, a számlázásig ill. a könyvelési adatok feldolgozásáig minden egy rendszeren belül történik, jogosultsági szintek elválasztásával.
Bolti kommunikáció teljes lefedésével a bolt tulajdonosa a legutolsó akcióról is értesül, segítve ezáltal a munkáját, melyeket a cég ügynökei is használnak rendelés leadására.
A cég központjában a rendelés összeállításánál és a komissiózásnál a mobil adatgyűjtő használata lényegében lefedi a tárhelyes raktározást és leltározást, megvalósítva a szavatossági idő és LOT szám szerinti mennyiséget kezelését is.
Rendszerünkbe épített jelentéskészítő segítségével a rendelésfelvevőtől a tulajdonosig mindenki egy testreszabott listát kap egy meghatározott csatornán (e-mail) keresztül, melyet automatikusan is küldhet a rendszer.
Rendszerünk bevezetése után jelentősen nőtt a cég árbevétele, valamint a naprakész gyors információcsere segítéségével javult a cég partneri viszonya is.