Esettanulmány címe:
Pénzintézet informatikai támogatásának kiszervezése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Évtizedek óta zavartalanul működő vidéki pénzintézet, nagyjából 100 alkalmazottal és 15 fiókkal, több ezer ügyféllel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A helyileg alkalmazott informatikus kollégák egyidejű felmondása és az informatikus hiány okozta pótolhatatlanság megoldása.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az infomatikai támogatás kiszervezése és kezelt szolgáltatássá konvertálása.
Üzleti előnyök:
- Munkabér helyett szolgáltatás
- Rendelkezésre állás a szolgáltatót terheli
- Helyettesítés, betegség/szabadság alatt is folyamatos szolgáltatási színvonal.