Esettanulmány címe:
Öltöny üzlet Szolnok
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Hajdú Ráfis József kettő öltönyüzlet tulajdonosa Szolnokon. Az üzleteket részben családi vállalkozásban üzemeltetik 3-4 fő munkatárssal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A városban még 8-10 helyen lehet vásárolni öltönyöket ezért nagy szükségük volt arra, hogy az üzleteik kínálatát minél szélesebb körben tudják ismerté tenni. A cég a hirdetés és marketing több formáját kipróbálta, de az erre a célra elköltött összeg, ha meg is térült, jelentős plusz nyereséget nem hozott.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Cégünkkel 2010-ben vették fel a kapcsolatot és megbíztak minket weboldal készítéssel. A szolgáltatásunk nem csak erre terjedt ki. A weboldal tartalmát (öltöny, ing, nyakkendő stb.) egy általunk fejlesztett program segítségével, nagy látogatószámú weboldalakon keresztül szintén megtalálhatóvá tettük. Ez mellett, mintegy 1 000 cég weboldalán keresztül (amiket mi készítettünk) szintén megtalálható a weboldaluk.
Ezek összessége miatt pedig a Google keresőben is az első helyen található a honlap.
A vásárlók így nem csak Szolnok és vonzáskörzetéből keresik meg az üzletüket, hanem sok esetben távolabbi településekről is.
A rendszerünk segítségével évente 1-1,5 millió forint hirdetési költséget spórolnak meg, ami egyben
1-1,5 millió forint plusz nyereség is.