DynaGo Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

DynaGo Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A DynaGo Hungary Kft. teljes magyar tulajdonban lévő vállalat, 2018-ban történt megalakulásunk óta Microsoft Gold partneri címet, és Magyar Brands – Kiváló Üzleti Márka elismerést szerztünk. Meggyőzüdésünk, hogy munkánk minőségét leginkább az ügyfeleink bizalma jelzi, hogy jó uton haladunk az is bizonyítja, hogy több ügyfelünkkel már cégünk megalakulása előtt is együtt dolgoztunk és azóta DynaGo-s színekben is kíváló üzleti kapcsolatot ápolunk Velük, illetve hogy 2018 óta közel 40 új ügyféllel rendelkezünk.
Legfontosabb célunk, hogy ügyfeleinket „dinamizáljuk”, azaz olyan gyorsan bevezethető, standardizált vagy egyedi igényeknek megfelelő, testreszabott, a vállalat teljes működését felölelő vállalatirányitási rendszert és hozzá kapcsolódó riportingot, speciális funkicókat ellátó alkalmazásokat alakítsunk ki közösen, amely dinamikusan, a cég üzleti igényeinek megfelelően segíti a menedzsment munkáját.

Esettanulmány

Partnerünk 100%-ban magyar tulajdonú, egyéb élelmiszer gyártásával és kereskedelmével foglalkozó vállalkozás. A cég 2007-es magyarországi indulása óta öt másik országban is megvetette lábát, a dinamikus növekedés mellett máig folyamatosan tanulnak, a kezdetektől szerethető etikus munka- és vendéglátóhelyként működnek.
Vendéglátóipari cégcsoportja egyaránt végez gyártói, kereskedelmi és logisztikai tevékenységet, amelynek operatív kezelése több cég működésében valósul meg.
A cég vezetői számára pár éve világossá vált, hogy céljaik eléréséhez változtatniuk kell a vállalat belső folyamatain, amihez a belső környezet változása nélkül kétesélyes lett volna hozzákezdeni. Mivel a cég régi programjai elavultak, döntés született egy új integrált ERP rendszer bevezetése mellett.

Partnerünk cégcsoportja számos saját és franchise rendszerben üzemeltett vendéglátóipari egységgel rendelkezik, amelyeknél a saját gyártású termékek illetve külső szállítóktól vett és továbbértékesített termékek egyaránt igényt jelentenek a vendéglátó egységek részéről, amit a gyárnak vagy a szállítónak a megfelelő helyre, a megfelelő időpontra biztosítania kell. A vendéglátó egységek részéről az igényfeladás strukturálatlanul és különböző formátumokban történt korábban, ami megnehezítette a feldolgozást és a következő lépéseket (gyártás vagy beszerzés indítás).
Továbbá a vendéglátó egységekben használt készletnyilvántartó szoftver különbözik a cégcsoport által használt vállalatirányítási rendszertől, így az eladások és az átadások könyvelése is körülményesen tudott végigmenni a rendszeren. Az eladási és az átadási adatok összegyűjtése után azok manuálisan lettek lekönyvelve a vállalatirányítási rendszerben. A különböző folyamati lépéseknél előforduló esetleges pontatlanságok csak a leltározásnál merültek fel, így az időközi leltárak fontossága továbbra is elvárás a vállalatirányítási rendszertől.
A cégcsoporton belül a cégek közötti anyagmozgásokat is manuálisan kezelték több lépésen keresztül, ami egyrészt a szerevezet részéről többlet munkát jelentett, másrészt hibázásra is lehetőséget adott.
A vendéglátást és a kereskedelmet érintő változó jogszabályoknak történő megfelelés is egyaránt elvárás a rendszerrel kapcsolatban. A legutóbbi ilyen eset például a Visszaváltási díj bevezetése a fém/üveg/műanyag csomagolásokra.
Több nyilvántartó szoftver által előállított adatból áll össze a cégcsoport egészét nézve az árbevétel és a költség struktúra, ezért elsődleges célja és elvárása volt a cégcsoportnak, hogy valós és pontos készletadatokat lássanak mind operatív, mind stratégiai szinteken. Ezekre alapozva a cégcsoport kimutatásrendszerét és az üzleti döntéseket.

A cégcsoporthoz a Microsoft Business Central aktuális verziója került bevezetésre a tavalyi év során. A kereskedelmi tevékenységet tekintve a cégek közötti eladási és beszerzési folyamatokat automatizáltuk a Vállalatközi modul segítségével. A vállalatközi beállítások előnye, hogy a cégek közötti eladási rendelés létrehozása a fogadó cég oldalán a beszerzési rendelésként jelentkezik és jóváhagyás után legenerálja azt. Ezeket a rendelés azonosítókat összekapcsolja a rendszer, így bármikor nyomonkövethető az eladó és a vevő cég rendelésállománya.
A BC-ben kerül legenerálásra a tartalmilag és formailag is egységesített megrendelőlap dokumentuma, amit a vendéglátóipari egységek megkapnak. A rendelések leadása folyamatosan és nyomonkövethetően zajlik ezáltal, mivel a vendéglátó egység vezetője a vendéglátó egység kódja mellett a kért dátumot is megadja valamint az igényelt termékek cikkszámát és a kért mennyiséget is kitölti a megrendelőlapon. Csak azok a termékek szerepelnek a megrendelőlapon, amelyek rendelhetők, így csökkentve az esélyét téves rendelés leadására. Ezt követően felcsatolásra kerülnek a megrendelőlapok a projekt során kialakított Sharepoint mappa struktúrába, onnan pedig a BC feldolgozza azokat és bekerülnek eladási vagy átadási rendelésként a rendszerbe.
A vendéglátó egységeknél alkalmazott készletnyilvántartási szoftverrel kialakítottunk Interface kapcsolatot. Ennek keretében többek között az eladott termékek cikkszáma és mennyisége automatikusan betöltésre kerül a BC-be vendáglátó egységenként, naponta. A BC-ben ellenőrizhetőek ezek a rekordok, amennyiben hiba nem áll fenn, a felhasználások könyvelése elindítható, amit a rendszer a háttérben automatizált módon elvégez. Az eladások mellett az Interface keretében kezeljük a selejtezett, megsemmisült vagy a próbavásárlással eladott termékeket is. Ezekre a naprakész adatokra alapozva különböző kimutatásokat készítettünk közép-és felsővezetői döntésekhez.