Új értékelés írása
Microsoft Business Central on-prem (telepített)
(DynaGo Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
Árajánlat készítés során ingyenes folyamatfelmérés, amelynek segítségével a szükséges funkcionalitás pontosabban meghatározható.
Ára: 830 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 788 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Microsoft Dynamics BC rendszer bevezetése az alábbi funkcionális területeken nyújt megoldást Ajánlatkérő részére: Microsoft alapú technológia, könnyen paraméterezhető, integrált rendszer Felhőben futó vagy helyben telepített kialakítás egyaránt elérhető Microsoft CRM és Office365 kompatibilitás; Teams, Outlook, Word és Excel
Lássa tisztán vállalata teljes üzletmenetét 1 Tartsa kézben pénzügyeit! Hozzon tájékozott döntéseket Kösse össze számviteli, értékesítési, beszerzési, leltári, és ügyfélkapcsolati adatokat, és jusson pontosabb képhez saját vállalkozása teljes működését illetően. Rajzoljon valós idejű képet pénzügyi teljesítményéről a beépített Power BI kezelőfelület segítségével. Gyorsítsa fel a pénzügyi zárást és jelentéskészítést! Automatizálja a követelések és kötelezettségek kezelését, és vezesse össze bejövő - kimenő számláit, hogy gyorsabban és pontosabban készíthesse el a pénzügyi zárást és a jelentéseket, a törvényi megfelelőség megtartása mellett. 2 Biztosítsa és automatizálja az ellátásiláncot! Optimalizálja a készletszinteket! Használja a beépített intelligenciát, hogy megjósolja mikor és mit kell feltölteni. A dinamikusan frissített készletszintek segítségével csak azt kell megrendelnie, amire tényleg szüksége van. Használja ki az értékesítési lehetőségeit, csökkentse a hiányt! A készletmennyiségek, az átfutási idők és a szükséges beszerzési dátumok automatizálásával megfelelő készletmennyiséget képes fenntartani, valamint esetleges hiány esetén helyettesítő termékeket is javasol a rendszer. Akadályozza meg a felesleges vagy engedély nélküli beszerzéseket a jóváhagyási munkafolyamatok használatával. 3 Értékesítsen okosan és tökéletesítse ügyfélszolgálatát! Növelje az értékesítés hatékonyságát! Gyorsítsa fel az árajánlatadástól a kifizetésig tartó folyamatot. Reagáljon gyorsan az értékesítést érintő kérésekre, kezelje a szervizigényeket, és fizetési folyamatokat – mindent az Outlook alkalmazáson belül. Nyújtson kivételes szolgáltatást ügyfeleinek! Szerezzen átfogó képet a szervizfeladatairól, munkamennyiségről, és alkalmazottai készségeiről, hogy hatékonyan szervezhesse ki a feladatokat és felgyorsíthassa a munkavégzést. 4 Optimalizálja a termelését! Kezelje az előrejelzéseket az optimális teljesítéshez! Az értékesítési előrejelzések és a várható készletfelhasználás használatával automatikusan létrehozhat termelési terveket és beszerzési megrendeléseket. Érje el az optimális termelési szintet! Számítsa ki és optimalizálja a gyártási kapacitást és az erőforrásigényt, hogy javítsa a termelésütemezést és megfeleljen az ügyfélkövetelményeknek. 5 Tartsa irányítása alatt a projektjei ütemezését és költségvetését! Maradjon a tervezett költségvetésen belül! Menedzselje projektjeit az időnyilvántartások, valamint a fejlett költségkimutatások együttes használatával. Fejlessze, módosítsa és vegye ellenőrzése alá költségvetését a projektek jövedelmezőségének biztosítása érdekében. Elemezze projektjei teljesítményét! Projektjének valós idejű státusz, nyereségességi és erőforrás-felhasználási kimutatásából hatékony döntéseket hozhat.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban