MultiSoft Számítástechnikai Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Cégünk teljes körű megoldást kínál a vállalatirányítás, a dokumentum- és munkafolyamat-kezelés, az ügyfélkapcsolat-kezelés valamint az egyedi szoftverfejlesztés területén. Magyarországi piacvezető pozíciónkon túlmenően öt kontinensen átívelő nemzetközi kereskedelmi csatornával állunk potenciális üzleti partnereink rendelkezésére. Több mint húsz éves tapasztalatunk, a technológia fejlődésének folyamatos követése és szakembereink folyamatos képzése ad garanciát arra, hogy ügyfeleinket mindig a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni, ezáltal biztosítva számukra a folyamatos fejlődés lehetőségét.
Temékeink
Esettanulmány
Az 1991-ben alapított Fujifilm Magyarország Kft. tevékenységi körébe fotótechnikai berendezések és
nyersanyagok, elektronikai termékek, orvosi berendezések és nyersanyagok értékesítése, valamint a fototechnikai és orvosi eszközök szervizelése tartozik.
2010-ben komoly feladattal kellett szembenéznie a Fujifilm Magyarország Kft-nek. A több mint tíz éve
működő vállalatirányítási rendszerüket két okból is korszerűbbre kellett cserélni: a tulajdonosváltás
következtében új struktúrájú riportokat, és rövidebb határidővel kellett küldeniük, amit azonban azzal az ERP megoldással már nem lehetett megvalósítani.
Ráadásul a rendszer üzemeltetőitől már semmilyen új fejlesztés nem volt megrendelhető, az alap-support szolgáltatás is legfeljebb a szoftver minimális karbantartására szorítkozott. Szerencsére az anyavállalat szabad kezet adott a magyarországi leányvállalatnak, akik a hazai ERP-piac ismeretében választhatták ki azt az integrált vállalatirányítási rendszert, amellyel az anyacég által elvárt kimutatások és riportok mindegyike határidőn belül elkészíthető.
Az átállás óta szerzett tapasztalatok már minden felhasználó számára megmutatták a korábban használt rendszer és az újonnan bevezetett Microsoft Dynamics NAV közötti különbséget.
„– Egy-két hónap után mindenki rutinosan használta a munkájához szükséges funkciókat – én például olyannyira megszoktam az új rendszert, hogy már kifejezetten élvezetesnek találom a NAV használatát. Lerövidültek a folyamatok, sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban dolgozhatunk. Nagy előny, hogy nem kell minden adat kinyeréséhez új riportot készíteni, sokkal egyszerűbben megtaláljuk a szükséges információkat, mint a korábbi rendszerben” – mondta Szepesvölgyi
Tímea értékesítési képviselő.
A pénzügyi osztály tapasztalatai is azt mutatják, hogy sokkal áttekinthetőbbek az üzleti kimutatások, ráadásul jelentősen csökkent a gazdasági riportok elkészítésének ideje, ami nagyban segíti,
hogy határidőn belül küldjék el a Fujifilm GmbH által elvárt riportokat. Mindez annak is köszönhető, hogy a Microsoft Dynamics NAV képes a felhasználói igények alapján testre szabott jelentésformátumok automatikus elkészítésére.
„– Az esetleg felmerülő utólagos paraméterezési elvárásokat rendkívül gyorsan elvégzik a MultiSoft
szakmérnökei, így soha nem volt fennakadás a riportok elkészítésében. Az elmúlt egy évben kifejezetten hatékony támogatást kaptunk, nagy segítséget jelent például az online elérhető
helpdesk. Az e-mailben feltett kérdésekre szinte azonnal megkapjuk a válaszokat, így mindig sikerült időben megoldani a felmerült gondokat. A korábbi ERP rendszer üzemeltetője hosszabb átfutási
idővel reagált egy-egy segítségkérésre, így különösen nagyra értékeljük, hogy a supportot végző cég mindig elérhető, biztos támogatói háttérrel dolgozhatunk – foglalta össze az előnyöket Szepesvölgyi Tímea.
nyersanyagok, elektronikai termékek, orvosi berendezések és nyersanyagok értékesítése, valamint a fototechnikai és orvosi eszközök szervizelése tartozik.
2010-ben komoly feladattal kellett szembenéznie a Fujifilm Magyarország Kft-nek. A több mint tíz éve
működő vállalatirányítási rendszerüket két okból is korszerűbbre kellett cserélni: a tulajdonosváltás
következtében új struktúrájú riportokat, és rövidebb határidővel kellett küldeniük, amit azonban azzal az ERP megoldással már nem lehetett megvalósítani.
Ráadásul a rendszer üzemeltetőitől már semmilyen új fejlesztés nem volt megrendelhető, az alap-support szolgáltatás is legfeljebb a szoftver minimális karbantartására szorítkozott. Szerencsére az anyavállalat szabad kezet adott a magyarországi leányvállalatnak, akik a hazai ERP-piac ismeretében választhatták ki azt az integrált vállalatirányítási rendszert, amellyel az anyacég által elvárt kimutatások és riportok mindegyike határidőn belül elkészíthető.
Az átállás óta szerzett tapasztalatok már minden felhasználó számára megmutatták a korábban használt rendszer és az újonnan bevezetett Microsoft Dynamics NAV közötti különbséget.
„– Egy-két hónap után mindenki rutinosan használta a munkájához szükséges funkciókat – én például olyannyira megszoktam az új rendszert, hogy már kifejezetten élvezetesnek találom a NAV használatát. Lerövidültek a folyamatok, sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban dolgozhatunk. Nagy előny, hogy nem kell minden adat kinyeréséhez új riportot készíteni, sokkal egyszerűbben megtaláljuk a szükséges információkat, mint a korábbi rendszerben” – mondta Szepesvölgyi
Tímea értékesítési képviselő.
A pénzügyi osztály tapasztalatai is azt mutatják, hogy sokkal áttekinthetőbbek az üzleti kimutatások, ráadásul jelentősen csökkent a gazdasági riportok elkészítésének ideje, ami nagyban segíti,
hogy határidőn belül küldjék el a Fujifilm GmbH által elvárt riportokat. Mindez annak is köszönhető, hogy a Microsoft Dynamics NAV képes a felhasználói igények alapján testre szabott jelentésformátumok automatikus elkészítésére.
„– Az esetleg felmerülő utólagos paraméterezési elvárásokat rendkívül gyorsan elvégzik a MultiSoft
szakmérnökei, így soha nem volt fennakadás a riportok elkészítésében. Az elmúlt egy évben kifejezetten hatékony támogatást kaptunk, nagy segítséget jelent például az online elérhető
helpdesk. Az e-mailben feltett kérdésekre szinte azonnal megkapjuk a válaszokat, így mindig sikerült időben megoldani a felmerült gondokat. A korábbi ERP rendszer üzemeltetője hosszabb átfutási
idővel reagált egy-egy segítségkérésre, így különösen nagyra értékeljük, hogy a supportot végző cég mindig elérhető, biztos támogatói háttérrel dolgozhatunk – foglalta össze az előnyöket Szepesvölgyi Tímea.
Weboldal: