Új értékelés írása
Dynamics 365 Business Central Essentials
(MultiSoft Számítástechnikai Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
Legalább 100 db licenc igénylése esetén 5% kedvezmény
Ára: 28 320 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Microsoft Dynamics 365 Business Central kis- és középvállalatok számára készült integrált vállalatirányítási rendszer, amely minden tevékenységi területen (köztük pénzügy, termelés, raktárkezelés, értékesítés) támogatja a vállalkozások működését.
A Microsoft egyik legmodernebb vállalatirányítási megoldása már több, mint 20 éve nyújt támogatást a kis- és középvállalkozások számára. Ezalatt több néven ismerhettük meg. Kezdetben Navision néven volt elérhető, majd Microsoft Dynamics NAV-ként, végül 2018 óta Business Central néven hivatkozunk a rendszerre. Az idő során a szoftver sokat változott, azonban egy dolog állandó maradt: Az adott kor igényeit és a legmodernebb technológiák használatát szem előtt tartva, ügyfélközpontú, moduláris rendszer született. A rendszer bővíthetőségéből és rugalmasságából adódóan olyan technológiai hátteret nyújt felhasználói számára, amellyel könnyedén növelhetik vállalatuk teljesítményét és piaci helyzetét versenytársaikkal szemben.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban