Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

InfoGrid Cloud

(e-Management Controlling Pénzügyi és Könyvviteli Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Amennyiben legalább 3 tagból álló, kapcsolt vállalkozásként működő cégcsoport vagy konzorciumi együttműködés kívánja a felhasználási jogosultságot bérelni, úgy a fentiekben megjelölt nettó alapárból 15% kedvezmény biztosított tagonként.

Ára: 817 990 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 777 090,50 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A felhőalapú vállalatirányítási rendszer (ERP) építőanyagok kiskereskedelmére specializálódott mikro-, kis- és középvállalkozások áruforgalmi tevékenységének támogatására jött létre. Az InfoGrid Cloud szoftverrendszer az üzleti tevékenység teljes folyamatát végigkíséri a beszerzés, bevételezés, készletkezelés és értékesítés szakaszain keresztül.

Az áruk szállítói beszerzési folyamatait és vevői értékesítését (ajánlatok, megrendelések) a göngyölegkezelés automatizálásával, a szettek (termék-összeépülések), valamint az egyéb díjtételek alkalmazásával végzi a szoftver. A rendszer kifinomult módon támogatja megoldásaival a testreszabott kedvezménykezelési és akciókezelési feladatokat. A raktárankénti kedvezménykezelés alkalmazásával lehetővé válik a gyártói raktárak, a saját telephelyi raktárak vonatkozásában eltérő kedvezményarányok beállítása és érvényesítése a vevők irányába. A kedvezmények kiterjeszthetők vevőcsoportokra vagy külön-külön kiemelt egyedi vevők számára is. További finomhangolási lehetőség a termékekre és termékcsoportokra beállítható kedvezményszázalékok alkalmazása. A gyártói akciók teljes körű érvényesítését is lehetővé teszi a rendszer az értékesítési folyamat során. Az akciók időszakokhoz kötötten - akár előirányozva - hozhatók létre. Minden akció keretein belül az egyes partnercsoportok eltérő kedvezményben részesíthetők. A termékek és termékcsoportok szintjén tovább specializálható a kedvezmény százalékos mértéke, illetve akciós ára. A kedvezmény befolyásolható az egyes termékek esetén megadható mennyiségi határokkal, valamint a mennyiségi határokhoz rendelhető ajándékokkal. A műszaki cikkspecifikáció a gyártók által meghatározott termékparaméterek rögzítését és a gyártás során előállításra kerülő végtermék ellenőrzési paramétereinek rögzítését biztosítja. A rendszer lehetővé teszi technológiai utasítások, valamint műszaki rajzok dokumentumként történő kezelését is. Szállítólevelek előállítása az azonos vevőhöz tartozó értékesítési megrendelésekből állítható össze egy gyűjtemény kialakításával, melynek bejegyzései lesznek a szállítólevél tételei a kiszállítható mennyiségek függvényében. A szállítólevelek előállítása során az összeépülésekben definiált csomagolóanyagok, göngyölegek automatikusan szállítólevél tételként jelennek meg a szükséges mennyiségben minden kiszállításra jelölt vevői cikk esetén. A funkció lehetővé teszi nyomtatható bizonylat létrehozását az előkészített kiszállítás dokumentálása céljából. A szállítólevelek összeállítás készletmozgást is maga után von, melynek során a kiszállítás alatti készletmennyiség kerül növelésre. Majd a kiszállítás megtörténtét követően kerülnek az egyes vevői cikkek kiszállított állapotba a megfelelő mennyiségben. A beszerzési megrendelések generálása a vevői megrendelésekhez szükséges készletmennyiség csökkenése esetén automatikusan megtörténik. Az egyes beszerzési megrendelések adott összeghatár felett egy jóváhagyási folyamaton esnek át, melyet követően a rendszerből közvetlenül kiküldhetők a szállító partnerek részére. A bevételezések során a készletre kerülő termékek első lépésként az idegenáru raktárba kerülnek, ahonnan az alapanyag raktárba történő mozgatás a készlet kezeléséért felelős, valamint a minőségellenőrzést végző felhasználó feladata.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás

Kérdések a termékkel kacsolatban