Új értékelés írása
Mérnökirodák, egyéb tanácsadók: CRM+több
(10xONE Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
1) 90 nap próbaidőszak - a 30 nap helyett
Ára: 3 999 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 3 599,10 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Professzionális szolgáltató cégek munkáját támogató szoftver csomag megoldás
10xONE CSOMAGUNK - ELŐNYÖK Partnereidet, ügyfeleid adatait kezeld egy helyen: Egy helyen tudod rögzíteni az összes partneredet, minden fontos adattal, korlátlan számú bankszámlával, címmel és kapcsolattartókkal. Számlázás , és a számlák kifizetésének nyomonkövetése: Válaszd a számlázáshoz megfelelő számla típust minden alkalommal, és válaszd hozzá az egyedi számla design-t amivel a céged arculatát viheted a számláidra. Vizuálisan nyomonkövetheted a számlák állapotát, így egy kifizetés sem marad el. A számla elkészítése után e-mailben tovább küldheted, ezzel időt spórolsz meg. Iktatás és teljeskörű dokumentum kezelés: Az összes bejövő dokumentum scannelését és iktatását egy gombnyomásra látod majd, mi jött be. És 1 gombnyomással csatolhatod és küldheted tovább elektronikusan. Ügyek nyilvántartása és követése: Látod majd, hogy melyik ügy hol tart és mi még vele a teendőd. Naptár funkció: A hatékony időgazdálkodás egyik legalapvetőbb eszköze a naptár. A naptár funkció mindent tud, amit elvárhatsz egy naptártól, sőt még többet is. Nem csak találkozókat tudsz a naptárba megadni, hanem emlékeztetőt is fontos eseményekre. Naptárunk bejegyzéseihez email emlékeztetőt is megadhatsz, hogy a fontos események előtt emlékeztető email-t kapsz. Emailek kezelése: Email megoldása sokkal több, mint egy egyszerű email fiók, vagy email kliens. Okosan együtt működik más szoftver részeivel is,az e-mailekből feladatokat is létre tudsz hozni. CRM: A partnerek nyilvántartása (megrendelők, beszállítók, alvállalkozások) tetszőleges adattartalommal: A partnerekhez dokumentumok, bevételek, feladatok csatolhatóak. És további széleskörű CRM funkciók az értékesítés támogatásához. Szerződések kezelése: Szállítói és vevői szerződések nyilvántartása, figyelmeztetésekkel, dokumentumokkal, és pénzügyi adatokkal.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
egyéb szolgáltatás
Kérdések a termékkel kacsolatban