Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Mérnökirodák, egyéb tanácsadók: CRM+több

(10xONE Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

1) 90 nap próbaidőszak - a 30 nap helyett

Ára: 3 999 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 599,10 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Professzionális szolgáltató cégek munkáját támogató szoftver csomag megoldás

10xONE CSOMAGUNK - ELŐNYÖK Partnereidet, ügyfeleid adatait kezeld egy helyen: Egy helyen tudod rögzíteni az összes partneredet, minden fontos adattal, korlátlan számú bankszámlával, címmel és kapcsolattartókkal. Számlázás , és a számlák kifizetésének nyomonkövetése: Válaszd a számlázáshoz megfelelő számla típust minden alkalommal, és válaszd hozzá az egyedi számla design-t amivel a céged arculatát viheted a számláidra. Vizuálisan nyomonkövetheted a számlák állapotát, így egy kifizetés sem marad el. A számla elkészítése után e-mailben tovább küldheted, ezzel időt spórolsz meg. Iktatás és teljeskörű dokumentum kezelés: Az összes bejövő dokumentum scannelését és iktatását egy gombnyomásra látod majd, mi jött be. És 1 gombnyomással csatolhatod és küldheted tovább elektronikusan. Ügyek nyilvántartása és követése: Látod majd, hogy melyik ügy hol tart és mi még vele a teendőd. Naptár funkció: A hatékony időgazdálkodás egyik legalapvetőbb eszköze a naptár. A naptár funkció mindent tud, amit elvárhatsz egy naptártól, sőt még többet is. Nem csak találkozókat tudsz a naptárba megadni, hanem emlékeztetőt is fontos eseményekre. Naptárunk bejegyzéseihez email emlékeztetőt is megadhatsz, hogy a fontos események előtt emlékeztető email-t kapsz. Emailek kezelése: Email megoldása sokkal több, mint egy egyszerű email fiók, vagy email kliens. Okosan együtt működik más szoftver részeivel is,az e-mailekből feladatokat is létre tudsz hozni. CRM: A partnerek nyilvántartása (megrendelők, beszállítók, alvállalkozások) tetszőleges adattartalommal: A partnerekhez dokumentumok, bevételek, feladatok csatolhatóak. És további széleskörű CRM funkciók az értékesítés támogatásához. Szerződések kezelése: Szállítói és vevői szerződések nyilvántartása, figyelmeztetésekkel, dokumentumokkal, és pénzügyi adatokkal.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban