Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Helix Vállalatirányítási Rendszer

(HOST Informatikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Cégünk az alábbi EXTRA kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítja:
Ha Önnek még nincs ERP vagy ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga.
Ha Ön már meglévő ERP rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga

Ára: 1 250 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Térinformatika (GIS) , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

2

feldolgozóipar
Metálplaszt Kft.
építőipar
Treffer Építőipari Vállalkozás

Rendszerünk segítségével hatékony eszközt adunk a felhasználóink kezébe az ügyviteli és a gyártási folyamatok gyors és hatékony lebonyolításához. Erősségünk, hogy a vállalatirányítási szoftvert teljes mértékben az ügyfél egyedi folyamataira és szervezetére szabjuk. Nagy hangsúlyt fektetünk a rendszerekből kijövő információkra, így a rendszereink hatékonyan támogatják a vezetői döntéshozatalt is.

Rendszerünk a partneri megkereséstől a gyártás folyamatán keresztül a számlázásig biztosítja vállalata számára az ügyviteli folyamatok összefogását. Emellett gyors és hatékony segítséget nyújt a magas szintű ügyfélkiszolgálásban. Széles körű lekérdezési lehetőség által statisztikák, kimutatások, illetve a gyártás, értékesítés bármely adata hozzáférhetővé válik néhány perc alatt. A rendszer lehetővé teszi Önnek ügyviteli folyamataiban az ellenőrizhetőséget, a folyamatosságot, és a lekérdezhetőséget. Segítséget nyújtunk a gyártási folyamatot megelőző és az azt követő feladatok kezeléséhez, ezáltal optimalizálva folyamatait, növelve cége bevételeit. A gyorsan változó vevői igényekre is rugalmasan reagálhat a folyamatok újratervezésével. Költséghatékony, mivel egy rendszerben kezelheti folyamatait. Összefogja a számlázást, a készletkezelést, a gyártás folyamatainak kezelését, és amire még szüksége van. Komplex ügyviteli szoftverünket komoly biztonsági elvárásoknak megfelelően alakítottuk ki, így cége adatait biztonságban tudhatja.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban