Új értékelés írása
Dyntell ERP Hybrid/Cloud
(DYNTELL Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Cégünk az alábbi EXTRA kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítja:
Ha Önnek még nincs ERP vagy ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga.
Ha Ön már meglévő ERP rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga
Ára: 1 850 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
A Dyntell által kifejlesztett megoldás a vezetői döntéstámogatás egy új technológiája. A Dyntell név a Dynamic és Intelligence szavak összeolvadásából jött létre. A cégünk által kidolgozott rendszer egy magától értetődő lépés a vállalatirányítási rendszerek és üzleti intelligencia rendszerek egyesítése felé.
A 2010-es évek második felében egyértelművé vált, hogy a vállalatvezetők adattengerben élnek, ugyanakkor nincs idejük arra, hogy az ERP adataiban kutassanak, tendenciákat keressenek. Ezzel együtt hatékony javaslatokat várnak el a munkatársaiktól, akik megfelelő infrastruktúra hiánya miatt gyakran manuálisan, EXCEL táblák sokaságával és igen nagy időráfordítással generálnak az adatokból használható információkat. Egy másik komoly szemléletbeli változás, hogy az üzleti információ a vállalaton belül nem csak egy vezetői réteg sajátja kell, hogy legyen. Nézőpontunk szerint megfelelő jogosultságkezeléssel adott információ-szegmenseket minden felhasználó számára használható eszközként az ERP részévé kell tenni, a kinyert információnak megoszthatónak kell lennie a vállalaton belül vagy akár publikálhatónak a közösségi csatornákon. A felkészült vállalatvezetőnek hatékonyan használatba kell állítania a modern eszközöket vállalata működtetésében és érdekében. Néha kénytelenek vagyunk „tüzet oltani”, de az időnk legnagyobb részét a megelőzésre és tervezésre kell fordítanunk. A Dyntell ERP rendszere (ERP+BI) megtartotta mind az ERP mind a BI előző generációinak előnyös tulajdonságait, de szerves részévé váltak a döntéstámogatási és workflow folyamatok. Az ERP bevezetését követően a „rendszer előtti időszakban keletkezett historikus adatokat” sem kell elfelejteni, hiszen az ERP tőle független (idegen) rendszerekből is képes adatokat átvenni és feldolgozni, így nincsenek „tetszhalott” és „sziget” rendszerek többé. Az ERP a hét 7 napján, a nap 24 órájában monitorozza a vállalatban keletkező adatokat akár több tucat elkülönült adatbázisban egyszerre, és ha a szokásostól eltérő mintázatot talál vagy a riasztási feltételek bekövetkeznek, azonnal értesíti a vezetőket és/vagy a megfelelő célszemélyt az eseményről. Sőt lehetőséget biztosít arra, hogy a felhasználó a beavatkozást azonnal meg is tegye a vállalatirányítási rendszerben. Ilyen módon nem a bekövetkezett bajt kell kezelni, hanem megelőzhetőek a költséges és időigényes „tűzoltások”. Az ERP – természetesen - nem csak a múlt adatait képes elemezni, hanem az elmúlt évek adatainak mintázatából előrejelzést tud tenni a jövőben várható és várhatóan bekövetkező eseményekre, amelyekről üzenetet küld a megfelelő felhasználónak. Például amennyiben az előző évek adatai alapján a következő hónapban egy termékre meg fog növekedni a megrendelés, de nincs a gyártásához elegendő mennyiség az egyik alapanyagból; vagy az értékesítőnek május végén fel kell hívnia a viszonteladót, aki nem rendelte be a nyári hónapokra a nyáron legjobban fogyó termékeket. Ezt hívjuk mi dinamikusan intelligens vállalatirányítási rendszernek = iERP-nek.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban