Új értékelés írása
Partner.ERP Hibrid és Felhő
(Infogyár Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Az alábbi EXTRA kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítjuk:
Ha Önnek még nincs ERP vagy ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga.
Ha Ön már meglévő ERP rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga.
Ára: 1 600 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
Vállalatirányítási rendszerünk az iparágakra jellemző folyamatok 80-95%-át egyedi fejlesztés igénybe vétele nélkül lefedi. Nincs szükség drága fejlesztésekre, amennyiben a folyamatfelmérés és a rendszerterv véglegesítése során a több millió beállítási lehetőségből megtaláljuk a megfelelő folyamatokat és funkciókat.
A rendszer adottságai lehetővé teszik, hogy képes legyen minden iparágban segíteni az ügyviteli, gyártási, projekt valamint pénzügyi-könyvviteli folyamatokat. Úgy alakítottuk ki ERP megoldásunkat, hogy az egyes modulok akár önmagukban is képesek legyenek más ERP rendszerekhez csatlakozni. Továbbá lehetőség van az egyes gyártásban használt gépek, berendezések, eszközök által képzett adatokat is becsatornázni az ERP rendszerbe, így online követhetővé válnak a gyártási folyamatok is. Az elfoglalt vezetők gyakori kérése, hogy bárhol is legyenek, a rendszer egyes elemeit böngészőből is elérhessék. Ezt a trendet mi is követjük, így browserből vagy mobil applikációból elérhetők az ERP meghatározott funkcionalitásai. Kérésre a Partner.ERP rendszerünk bármely elemét biztosítani tudjuk mobil applikáció vagy webes elérés formájában is. Kintlévőségek, CRM, terv-tény adatok, gyártáskövetés, vezetői kimutatások, területi képviselői rendszer, főkönyvi adatok – csak néhány kiragadott példa a weben elérhető funkciókra. Könnyen kezelhető rendszer, azok a munkatársak, akik korábban legalább Excel táblát használtak már, könnyedén el tudják sajátítani a szoftver kezelésének fortélyait. A felhasználói környezet 80%-a visszatérő elemekből áll, így a felhasználónak nem kell képernyőtípusokat és külön-külön modul felépítéseket megtanulni. A konzisztens logika alapján felépített képernyő-struktúra azok számára is könnyen elsajátítható, akik nem az IT világában élnek. Felhasználói igény esetén még letisztultabb és egyszerűbb felületek is előállíthatók, ahol csak az a néhány mező és pár funkciógomb található meg, ami az adott folyamat lekezeléséhez feltétlenül szükséges, így a munkatársaknak csak a saját munkájukra kell koncentrálniuk.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban