Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Dyntell ERP Hybrid/Cloud

(MBP Consult Szolgáltató Szociális Szövetkezet)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Az MBP Consult az alábbi EXTRA kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítja: Ha Önnek még nincs ERP vagy ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga. Ha Ön már meglévő ERP rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga.

Ára: 1 750 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

2

egyéb szolgáltatás
TITEM Ipari és kereskedelmi Kft.
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Sincro Kft.

Célunk, hogy szoftverünk által partnerei legyünk dinamikusan változó világunkban, segítve cégének lépést tartani, irányt mutatni az információtechnológia útvesztőjében. Olyan újszerű, minden szempontból hasznos és hatékony, teljes körű megoldást kínáljunk középméretű vagy akár induló vállalkozások számára, amely ügyfeleink céljait a legsikeresebben kielégíti.

Arra törekszünk, hogy a konkrét feladathoz, költségvetéshez és vállalati informatikai környezethez legjobban illeszkedő, valós üzleti hasznot biztosító, értékálló megoldásokat kínáljunk ügyfeleinknek. Feladataink közé tartozik olyan kommunikációs infrastruktúra kiépítése az ügyfeleknél, amelyek felölelik a vállalaton belüli és a vállalatok közötti integrációt - kezdve az egyedi igényeket kielégítő alkalmazások fejlesztésén át a tartalom integrációt és vállalati portálok építését. Rendszerünk segítségével lefedheti az értékesítés, beszerzés, logisztika, termelés, illetve a kontrolling és bér feladatait. Emellett választása szerint speciális üzletági modulokat is kérhet (pl. vegyi-, gyógyszer-, élelmiszer-, autó-, műanyag-, gép-, ruha-, bútor-, építő- vagy vendéglátó ipari megoldásokat). Kérésre a Partner.ERP rendszerünk bármely elemét biztosítani tudjuk mobil applikáció vagy webes elérés formájában is. Kintlévőségek, CRM, terv-tény adatok, gyártáskövetés, vezetői kimutatások, területi képviselői rendszer, főkönyvi adatok – csak néhány kiragadott példa a weben elérhető funkciókra. Rugalmas a rendszerünk, melyet az Ön kívánságai szerint, akár folyamati szinten is testreszabunk. Minden újítási, megújulási törekvésében együttműködünk Önnel. Figyeljük, használjuk a tudomány eredményeit, igyekszünk minden megjelenő platformon futtathatóvá tenni rendszereinket.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban