Új értékelés írása
Meshwork
(GOVERN-SOFT Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
10 fő felhasználó fölött 10% kedvezményt adunk a havi szolgáltatási díjból.
Ára: 14 900 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 13 410 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
A Meshwork azon cégeknek kínál ideális, megfizethető megoldást működési folyamataik átláthatóvá tételére, akik nem elégednek meg a sablon-megoldásokkal. Egyedileg testre szabható, ügyfélszemléletű szoftvert keresnek, mert hiszik, hogy a működéshez szükséges összes folyamatot jól átláthatóan kell kezelni ahhoz, hogy a hatékony működés ne csak területekként, de vállalati szinten is biztosítva legyen
Meshwork – az ügyfélszemléletű munkafolyamat-kezelő rendszer A vállalati munka hatékony menedzseléséhez ma már elengedhetetlen, hogy átlátható módon kezeljük a munkafolyamatokat, és ennek támogatására munkafolyamat kezelő informatikai rendszereket használjunk. Minden cég, minden terület azonban egyedi, az eltérő méret, vállalati kultúra, belső és külső folyamatok miatt a vállalkozások általában személyre szabott megoldásokat igényelnének. Ez azonban gyakran túl magas költségekkel járna, így a legtöbben kénytelenek a kompromisszumos javaslatot elfogadni, vagy lemondani ezekről a rendszerekről. A Meshwork-kel nem kerül ilyen dilemma elé. A Meshwork ugyanis azoknak kínál ideális, de megfizethető megoldást az operatív működési folyamataik átláthatóvá tételére, akik nem elégednek meg a sablon-megoldásokkal, akik egyedileg testre szabható, ügyfélszemléletű szoftvert keresnek, mert abban hisznek, hogy az értékesítés, ügyfélkezelés, projektmenedzsment és a mindennapi működés feladatait egy helyen, jól átláthatóan kell kezelni azért, hogy a hatékony működés nem csak területekként, de vállalati szinten is biztosítva legyen. Emellett a Meshwork munkafolyamat-kezelő a részlegek munkáját is maximálisan támogatja, mivel a sokrétű jogosultság kialakításának köszönhetően a vállalat minden munkatársa csak a számára értékes információkat kapja meg, így a tényleges feladataira koncentrálhat. A Meshwork CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) és PM (projekt menedzsment) modullal segíti a hatékony munkafolyamat-szervezést. Ügyfélkezelés felsőfokon – Meshwork CRM modul • Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön használható o a Meshwork egy felhő alapú megoldás, nem igényel hardware-s telepítést, így a cég munkatársai akár útközben, mobil eszközökön is elérhetik a rendszert. o A Meshwork használatához nem kell a vállalat hardware eszközeit felújítani, vagy újakat vásárolni, és a szoftver működése nem függ az eszközpark korszerűségétől. • Mindenki azt és úgy látja, amit látnia kell: o A rendszer teljesen személyre szabható, ezáltal biztosítja a dolgozók és az egyéni folyamatok maximális kiszolgálását o Egyénileg meghatározható teendő típusok használata (Pl. feladat, beszélgetés, hívás teendő, jegyzet, hiba, fejlesztés, stb.) a CRM és PM modulban (akár eltérően is) o Többszintű jogosultság kialakításával teljesen egyedire szabható jogok o Beépített naptár modullal rendelkezik, ahol saját és munkatársaink teendői, programjai is láthatók a beállításoknak megfelelően • Támogatja az adminisztrációt, és megkönnyíti az adatok rendszerezését, lekérdezését, statisztikák, kimutatások készítését: o A Meshwork értesítést küld a határidős teendőkről, kapcsolatfelvételekről (rendszerben és akár email üzenetben is) o Nem enged hibázni az adatrögzítéskor: teendőtípusonként külön beállíthatóak az (akár kötelezően kitöltendő) adatmezők o Egyedi paraméterek alapján történő szűrés szinte bármilyen lekérdezéshez o Értékesítési státuszkezelés (egyedi igényekre szabható) o Értékesítői egyedileg értékel
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban