Új értékelés írása
SZOLGI Vállalatirányítási Rendszer
(Szolex Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)
Fő kategória: Kombinált szolgáltatások
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
1 év ingyenes szoftverkövetés
próbaidőszak lehetősége licenszdíj kifizetése nélkül
engedményes telepítési díjak 5 munkahely felett
1 napi ingyenes oktatás modulonként
Ára: 7 990 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
SZOLGI Gazdasági és Információs Vállalatirányítási Rendszerrel kapcsolatos teljeskörű szolgáltatás
A SZOLGI rendszerrel szemben támasztott legfontosabb követelmények az alábbiakban foglalhatók össze: Windows operációs rendszerre épülő egységes grafikus kezelői felülete legyen. SQL adatbázis kezelőn alapuló nagy hibatűrésű, kliens-szerver architektúrájú és garantált adat-konzisztenciájú rendszer legyen. Több munkahelyes környezetben valósítsa meg a feladatok elvégzését. A rendszer helyi (LAN) hálózaton, távoli internetes eléréssel (VPN) történő működése is biztosított legyen. A felhasználói igényeknek megfelelően beállítható automatikus biztonsági adatmentések elvégzésének biztosítása. A jelentős felhasználói szám és a rendszer biztonságának növelése miatt szabályozható legyen a rendszert használók jogosultság kezelése az elérhető funkciók és adatok körének tekintetében. A gyors rögzítési folyamatok elősegítése billentyűzetről elérhető funkciókkal egér használata nélkül is. A rendszer különböző moduljaiban egységes és automatikusan kialakítható kódrendszer legyen. A integrált rendszer moduljai között automatikus kapcsolat biztosítsa az adatok áramlását. A rendszer naplózza a benne zajló eseményeket, adatváltozásokat az alapvető üzleti folyamatokra vonatkozóan az adatbiztonság fokozása érdekében. A rendszer moduljaiban a modulok használatához és üzemeltetéséhez bármikor elérhető on-line súgó (HELP) szükséges. A felhasználói dokumentációban a folyamatos rendszerfejlesztések során a verziószámoknak megfelelően tartalmazza az újdonságokat a rendszerben. Célorientált lekérdezések és információk paraméterezési lehetőséggel. A többféle csoportosításban megvalósítható lekérdezések eredményeinek exportálása EXCEL, HTML, XML formátumban. A rendszer a beépített lekérdezéseken túl támogassa az egyedi igényű ad hoc jellegű lekérdezések készítését. Költségtakarékos nyomtatási lehetőségek a kimutatások elkészítésekor. KSH statisztikák támogatása. A partnerekkel való kapcsolattartás támogatása a szerződések, megrendelések, értékesítések, beszerzések, számlázások és pénzügyi műveletek folyamatában. A készletgazdálkodásban cikkenként választható készletkezelési eljárások és lejárati idő szerinti készlet kezelések megvalósítása. Automatikusan generálható bizonylatok előállításának támogatása. Az értékesítési, beszerzési és gyártási folyamatok kézbentartása és irányítása. Hatékony eszköz és anyaggazdálkodás megvalósítása. Humán erőforrásokkal való gazdálkodás kontrolljának megteremtése. Szervezeti egység, telephely és felhasználó szintű bizonylatkezelési lehetőség. Megbízható és gyors adatok szolgáltatása a kontrolling funkciókhoz és üzemgazdasági döntésekhez. A SZOLGI Vállalatirányítási Rendszer modulja a következők: Pénzügy, számvitel modul Befektetett eszközök modul Gépjármű és menetlevél modul Értékesítés modul Beszerzés és termékbiztosítás modul Készletgazdálkodás modul Mérlegelés és áruforgalom modul Humán erőforrások modul Szervező és dokumentumkezelő modul
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
- feldolgozóipar
- építőipar
- szállítás, raktározás
- információ, kommunikáció
- adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
- egyéb szolgáltatás
Kérdések a termékkel kacsolatban