Új értékelés írása
HostWare CRM - Ügyfélkapcsolat szoftver
(Novacoop Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
A vállalkozz digitálisan program résztvevőinak modulonként.
Ára: 750 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 712 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Egyrészt partneradatok, a partner kapcsolati viszonyok, másrészt termékek és szolgáltatások részletes nyilvántartását teszi lehetővé. Erre építve kampányok definiálhatók, melyekhez célcsoportok és termékkörök kapcsolhatók. Támogatja a kampányokra épülő projektekben résztvevő munkatársak munkájának szervezését és nyomon követését. Számos HostWare értékesítési programcsomag fontos kiegészítője.
Általános jellemzők Windows konformitás Rendszereinket Windows operációs rendszer alá terveztük kihasználva az ebből fakadó előnyöket. Rendszereinkben elkészített riportok közvetlenül exportálhatók Excel táblába és pdf formátumú állományba. A partnerekkel folytatott kapcsolattartás segítése érdekében Word kapcsolatot is biztosítunk. Rugalmas kezelhetőség Programjaink egyszerűen kezelhetők a képernyőn elhelyezett beszédes ikonok segítségével, nincs szükség arra, hogy a felhasználóknak mindenféle funkciógomb kombinációkat kelljen megjegyezni. A programokon belül egyszerre több menüpont is elindítható, nem kell bezárni egy menüpontot ahhoz, hogy újat nyissunk, például amikor egy foglalás rögzítése közben váratlanul szükségünk van arra, hogy kinyomtassunk egy listát. Robosztus SQL adatbázis Technológia területén a rendszerünk nagy előnye, hogy SQL adatbázis motort alkalmazunk, amely nagymértékben növeli az adatbiztonságot és a rendszer stabilitását. Nincs lehetőség az adatok megtekintésére egyszerű segédprogramok (pl. szövegszerkesztő) segítségével. Egy munkaállomás menet közbeni meghibásodása vagy áramszünet esetén sem fordulhat elő adatsérülés, nem állhat elő adat inkonzisztencia. Kapcsolat a világhálóval Az SQL adatbázis kezelő megteremtette a lehetőséget, hogy Internet alapú alkalmazásokat illesszünk a szállodai rendszer adatbázisára. Elkészítettünk egy Internetes központi törzsadat kezelést és forgalom nyilvántartást a több éttermi egységgel rendelkező partnereink részére. Fő modulok • Vezérlőpult • Kampányok • Direktmarketing eszközök • Ügyfelek • Outlook kapcsolat Vezérlőpult 4 Vezérlőpult Az üzleti folyamatok ellenőrizhetősége és irányíthatósága érdekében folyamatirányító funkciók is rendszerünk felhasználóinak rendelkezésére állnak annak ergonomikus vezérlőpultján, ahol a felhasználó aktuális teendői és munkájához szükséges legfontosabb információi találhatóak. Főbb funkciók: • Outlookban rögzített naptári bejegyzések és feladatok kezelése • Marketingkampányok listája • Bejövő és kiadott, egymásra épülő feladatok kezelése Kampányok 5 Kampányok A HostWare CRM mérhetővé, követhetővé teszi a marketingkampányokat, rendszerezi azok elektronikus kreatív-anyagait és az ügyfelekkel kapcsolatos rendelkezésre álló digitális dokumentumokat. Főbb funkciók: • A kampány tárgyát képező termékek és szolgáltatások kijelölése • A kampány alanyát jelentő piaci szegmensek és egyedi ügyfelek kiválasztásának lehetősége • A kampányhoz kapcsolódó kreatív anyagok tárolása • Valamely termék, vagy szolgáltatás fogyasztóinak leválogatása és hozzáadása a kampány alanyaihoz • Címlista nyomtatása • Címlista exportálása Excel formátumba • Címlista alapján Word-körlevél előállítása • Címlista alapján elektronikus körlevél küldése
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Kérdések a termékkel kacsolatban