Új értékelés írása
PS ERP
(Pannon Set Kft)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
Amennyiben rendszerünket választja Voucher igénylés esetén 5% kedvezményt biztosítunk.
Ára: 250 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 237 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Komplett vállalat irányítási rendszer
Középpontban az ÜGYFÉL A PS CRM (Customer Relationship Management) ügyfélkapcsolati rendszerben az ügyféllel kapcsolatos minden esemény: Ki Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan - rögzítésre kerül az első kapcsolatfelvételtől egészen addig, amíg az Ügyfél Ügyfél marad. Így az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a belső munkafolyamatok összessége, szervezetten és összehangoltan irányítható, oly módon hogy az Ügyfél legyen a fókuszban. Hogyan növelheti cége hatékonyságát és bevételeit a PS CRM ügyfélkapcsolati rendszer bevezetését követően ? 1. Az ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentum (ajánlatok, szerződések, levelezés, stb.) és adat egy helyen megtalálható és lekérhető - Ügyfélnyilvántartás 2. Az ügyfelekkel kapcsolatos események, jövőbeni feladatok áttekinthetőek, követhetőek, irányíthatóak. (Ki, Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan ) - Feladatkezelés 3. A munkatársak és vezetők naprakészen, prioritás sorrendben látják saját ill. beosztottaik feladatait. - Ügykövetés 4. Az ügyfeleknek gyorsan és költséghatékonyan lehet küldeni e-mail, fax, sms – rövid csoportos üzeneteteket vagy hírleveleket. - Ügyfélkapcsolat 5. A dokumentum-generátor automatizálja az szövegszerkesztőben manuálisan készített dokumentumok elkészítését. 6. A központi dokumentum-tárban saját feltételrendszer szerint tárolhatóak (témakörökre, mappákba rendezve) és jogosultság függvényében gyorsan visszakereshetőek a cég dokumentumai. - Dokumentumkezelés 7. A listagenerátorral tetszőleges lekérdezések/statisztikák/kimutatások készíthetőek az ügyfelekről, feladatokról, Munkatársanként, feladat típusonként, feladat állapota szerint (folyamatban, kész, lejárt) időintervallum bontásban. 8. A munkafolyamatok automatizálásával ( Workflow ) amint valaki elindít egy folyamatot, vagy befejez egy munkafolyamat-lépést, a folyamat következő résztvevője értesítést kap, hogy a munkafolyamat hozzá érkezett. A minőségirányítási rendszerek (ISO) dokumentálása is automatikusan megoldódik. 9. Betegség, szabadság ill. kilépés esetén a feladatok egyszerűen átruházhatóak. 10. A jogosultság adminisztrációban kifinomultan beállítható, hogy a felhasználók, felhasználói csoportok a rendszer mely moduljaihoz, milyen jogkörrel (írás, olvasás) férhetnek hozzá ill. modulokon belül mely mappákat, dokumentumokat vagy ügyfeleket láthatják. A felhasználók minden tevékenysége visszakereshető módon naplózásra kerül.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban
Igen ajánljuk digitális könyvelő irodának is ügyviteli rendszert. Van is rá referenciánk.
További információt a +36 20 936 41 49 telefonszámon vagy személyesen az Irodánkban: 1119 Budapest, Fehérvári u. 24 IV/1. tudok adni. 2021-12-01 17:23:13