Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Pickback rendszer

(DYNTELL Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

- Díjmentes felmérést biztosítunk.
- A Pickback szoftver árából 20% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 5 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Munkafolyamat irányítás , Térinformatika (GIS) , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

1

kereskedelem, gépjárműjavítás
BorgWarner Hungary Kft.

Pickback rendszerek a leggyorsabb operátor alapú szedési stratégia, amely lehetővé teszi hogy a legrövidebb időn belül komissiózzanak egy rendelést, picklistát, minimalizálva a hibákat és az állásidőt. A fényvezérelt hibaellenőrző rendszerek javítják a minőséget, minimalizálják az állásidőt, növelve a munkaigényes folyamat gyorsaságát, pontosságát és költséghatékonyságát.

A Pickback rendszer ideális csapatspecifikus megközelítésekhez, mint pl. a zóna szedéshez, ez a megoldás növeli a munkaigényes folyamat gyorsaságát, pontosságát és költséghatékonyságát. Javítja a megrendelés teljesítésének idejét, csökkentve a rendelés által igényelt elemek közötti sétát, és eltávolíthatja a papírvételi listák olvasási hibáit. A Pickback System terméke segíti az alkalmazottak képességeinek növelését. Minden terméknek megvan a saját rakhelye, hogy a raktárban épp hol helyezkedik el. Ezt az információt a cég vállalatirányítási rendszere tartja nyilván. A Pickback termékeknek saját egyedi számaik vannak, amelyek hozzá vannak rendelve ezekhez a rakhelyekhez. Az irodában elkészítik a pikklistát, szállítólevelet vagy amivel az anyagot mozgatják, és mikor elkezdi a raktáros összegyűjteni a termékeket, a Pickback termékek fénnyel és (opcionálisan választható) hang hatással jelzi, hogy hol és melyik termékekből mennyi darabot, mekkora mennyiséget kell az összeszedő kosárba pakolni. Az összeszedés nagyon egyszerű, amint leemelte a polcról az ott jelzett mennyiséget, az elfogad gomb megnyomásával leáll azon a rakhelyen a jelzés. Ugyanez a rendszer használható készletfeltöltéskor is. A folyamat ugyanaz, csak a kiadás helyett bevételezést rögzítünk. Így mindig pontosan a megfelelő helyre fog kerülni a termék. Ez a megoldás optimalizálja a kötegelt felszedést és a nagy sebességű szortírozási műveleteket. Leltározás gyorsítása. A leltár minden cég életében egy kötelező nyűg, amit az alkalmazottak is tudnak, hogy meg kell csinálni, ez akár több napig eltarthat, és forgalomkiesést generál. Jobb esetben évente egyszer év végén, rosszabb esetben többször egy évben. A Pickback rendszer a leltározást olyan szinten felgyorsította, hogy akár egy nap alatt végeznek a leltárral. Leltár módban, minden rakhelyen minden panel egyszerre felvillan, és mutatja ott mennyi termék található a rendszer szerint. A raktárosnak csak annyi a dolga, hogy odamegy minden rakhelyhez megszámolja és beállítja a panelen, a + és a – gomb segítségével, hogy mennyi a pontos készlet. Ez berögzül a vállalatirányítási rendszerbe és készletkorrekciós bizonylatot tudunk belőle generálni. A rendszer három részből áll: Az első a központi egység, ami vezérli a paneleket. Ez a felelős a panelek működéséért, paraméterezésért, és jelzi ha egyes panelek nincsenek a helyén, vagy esetleg nem működnek megfelelően. A második a sínrendszer és a panelek. A sínrendszert felrögzítjük a polc élére, ahol a központi egység tud kommunikálni a panelekkel. A sínrendszer könnyen applikálható a polcokra, egyedileg személyre gyártjuk őket. A harmadik a Pickback szoftver, ami kommunikál a vállalatirányítás rendszerrel és a központi egységgel. A komissiós bizonylatról összegyűjti a rakhelyeket és a mennyiségeket, amit továbbít a központi egységnek.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban