Új értékelés írása
Wildom által bevezetett ERP/VIR - Odoo alapokon
(Wildom Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
5-20% kedvezményt biztosítunk. A konkrét projekt ismeretében további egyedi csomagajánlat adható, projektköltségvetés készíthető.
Ára: 15 000 Ft (óradíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 14 250 Ft (óradíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A kis- és közepes vállalatoknak a folyamataikhoz illeszkedő ERP megoldásra van szükségük. Az odoo a működési folyamatok, a pénzügyek és emberi erőforrások integrálása révén lehetővé teszi a vállalatok számára a hatékony működést. Az odoo moduláris, az ügyfél igényeihez illeszkedő modulokból rakható össze, széles körűen konfigurálható.
Cégünk az integrált vállalatirányítási rendszer piacon a nyílt forráskódú szegmensben képviseli az odoo terméket. A termék kiválasztásának elsődleges szempontja a rugalmassága volt. Az odoo által felajánlott szolgáltatások, a platform kényelmi szolgáltatásai mind üzletileg, mind használhatóság tekintetében kiemelkedőek a nemzetközi versenytársak között. Az odoo nyílt forráskódja lehetővé teszi, hogy modulok sokasága legyen elérhető a termékhez. Az odoo keretrendszer erős technikai alapjai lehetővé teszik, hogy az odoo elvek az integrált modulokon is érvényesülhessenek. Ez a működési modell szupergyors fejlődést tesz lehetővé a többi versenytárs termékkel szemben. Az odoo egy teljeskörűen integrált vállalatirányítási rendszer, amely a kis- és középvállalatok folyamatait támogatja iparág-semlegesen. Az odoo fejlett jelentés funkció mentén rendelkezik pénzügyi, controlling és operatív menedzsment támogató funkciókkal. Az odoo moduláris, az ügyfél igényeihez illeszkedő modulokból rakható össze, széles körűen konfigurálható. Az odoo nem szigetmegoldás, kész komponensekkel biztosítható az integráció bármely más vállalati rendszerrel. Támogatja az end-to-end folyamatokat (Pl. beszerzési igénytől az árubeérkezésig). Az operatív folyamatok a pénzügyi (főkönyvi) folyamatokhoz kapcsolódnak, a legtöbb esetben automatizáltan. Minden adat csak egyszer kerül rögzítésre a rendszerben, Az egyes alkalmazások, alkalmazás modulok között gépi adatcsere valósul meg A felhasználók saját szerepkörűknek megfelelő releváns információkhoz férnek hozzá, de csak azokhoz. Minden tranzakció naplózásra kerül.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban