Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SAP Baseline Package vállaltirányítási rendszer

(BSIS9 Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

Ingyenes oktatás, betanítás, migráció az előző rendszerből

Ára: 40 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

2

oktatás
Károly Róbert Főiskola
kereskedelem, gépjárműjavítás
Bablena Trade Kft

Az SAP Baseline Package megoldása magában foglalja a számvitel, a kontrolling, az eszközgazdálkodás, az anyaggazdálkodás és az értékesítés területeit. A rendszer rendelkezik azokkal az alapvető beállításokkal, melyek egy működő vállalat gazdálkodására jellemzőek és megfelelnek a magyar sajátosságoknak

Az SAP Baseline Package megoldása magában foglalja a számvitel, a kontrolling, az eszközgazdálkodás, az anyaggazdálkodás és az értékesítés területeit. A rendszer rendelkezik azokkal az alapvető beállításokkal, melyek egy működő vállalat gazdálkodására jellemzőek és megfelelnek a magyar sajátosságoknak. A Pénzügy – Számvitel modul foglalja magában a főkönyvi könyvelés, szállító-vevő folyószámla kezelést, a hozzájuk kapcsolódó zárási munkálatokat támogató tranzakciókat, valamint azokat a jelentéseket, riportokat melyeket törvényi előírások alapján el kell készíteni (pl. mérleg és eredmény-kimutatás, ÁFA kimutatás), illetve melyek az operatív napi tevékenységet támogatják. A Kontrolling modul a vállalati kontrolling rendszer kialakításának, működtetésének számítástechnikai hátterét kínálja. Az általános költség kontrolling képezi részét az előre konfigurált rendszernek. A modulon belül költséghelyeken és általános költség rendeléseken keresztül tervezhetjük meg költségeinket és elemezhetjük a tényköltségeket. Az objektumok között költségek allokációjára is lehetőség nyílik. A költséghelyek teljesítményei elszámolhatók a rendszerben. Az Eszközgazdálkodás modul segítségével biztosított a tárgyi eszközök pontos és naprakész nyilvántartása, az értékcsökkenési leírás automatikus kiszámítása és feladása a főkönyv felé, valamint hozzárendelése a megfelelő költséghelyekhez. Az Értékesítési modul nyomon követi a termékek, szolgáltatások értékesítésének folyamatát. Ajánlat, vevői rendelés, kisszállítás és számlázás alkotja a folyamatot. Megfelelő eszközök támogatják az árak kialakítását, különböző felárak és engedmények hozzárendelését, árlisták kialakítását. Az Anyaggazdálkodási modul tartalmazza a beszerzés folyamatát a megrendeléstől a számla ellenőrzéséig, valamint a készletek kezeléséhez kapcsolódó funkciókat, mint az anyag kiadás és bevételezés, áttárolás. Az integráció és az automatikus beállítások biztosítják, hogy a mennyiségi változások a főkönyvben is azonnal megjelenjenek. A javasolt rendszer 7 felhasználóra lett kalkulálva.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban