Új értékelés írása
SAP Baseline Package vállaltirányítási rendszer
(BSIS9 Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
Ingyenes oktatás, betanítás, migráció az előző rendszerből
Ára: 40 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
Az SAP Baseline Package megoldása magában foglalja a számvitel, a kontrolling, az eszközgazdálkodás, az anyaggazdálkodás és az értékesítés területeit. A rendszer rendelkezik azokkal az alapvető beállításokkal, melyek egy működő vállalat gazdálkodására jellemzőek és megfelelnek a magyar sajátosságoknak
Az SAP Baseline Package megoldása magában foglalja a számvitel, a kontrolling, az eszközgazdálkodás, az anyaggazdálkodás és az értékesítés területeit. A rendszer rendelkezik azokkal az alapvető beállításokkal, melyek egy működő vállalat gazdálkodására jellemzőek és megfelelnek a magyar sajátosságoknak. A Pénzügy – Számvitel modul foglalja magában a főkönyvi könyvelés, szállító-vevő folyószámla kezelést, a hozzájuk kapcsolódó zárási munkálatokat támogató tranzakciókat, valamint azokat a jelentéseket, riportokat melyeket törvényi előírások alapján el kell készíteni (pl. mérleg és eredmény-kimutatás, ÁFA kimutatás), illetve melyek az operatív napi tevékenységet támogatják. A Kontrolling modul a vállalati kontrolling rendszer kialakításának, működtetésének számítástechnikai hátterét kínálja. Az általános költség kontrolling képezi részét az előre konfigurált rendszernek. A modulon belül költséghelyeken és általános költség rendeléseken keresztül tervezhetjük meg költségeinket és elemezhetjük a tényköltségeket. Az objektumok között költségek allokációjára is lehetőség nyílik. A költséghelyek teljesítményei elszámolhatók a rendszerben. Az Eszközgazdálkodás modul segítségével biztosított a tárgyi eszközök pontos és naprakész nyilvántartása, az értékcsökkenési leírás automatikus kiszámítása és feladása a főkönyv felé, valamint hozzárendelése a megfelelő költséghelyekhez. Az Értékesítési modul nyomon követi a termékek, szolgáltatások értékesítésének folyamatát. Ajánlat, vevői rendelés, kisszállítás és számlázás alkotja a folyamatot. Megfelelő eszközök támogatják az árak kialakítását, különböző felárak és engedmények hozzárendelését, árlisták kialakítását. Az Anyaggazdálkodási modul tartalmazza a beszerzés folyamatát a megrendeléstől a számla ellenőrzéséig, valamint a készletek kezeléséhez kapcsolódó funkciókat, mint az anyag kiadás és bevételezés, áttárolás. Az integráció és az automatikus beállítások biztosítják, hogy a mennyiségi változások a főkönyvben is azonnal megjelenjenek. A javasolt rendszer 7 felhasználóra lett kalkulálva.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban