Új értékelés írása
Adamo ERP on-premise (15-20 user) online számlázó
(SeaCon Europe Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft)
Fő kategória: Egyéb szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
10% kedvezmény csomag és létszám függően
Ára: 33 000 000 Ft (darab ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 29 700 000 Ft (darab ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
SeaCon Europe Kft viszonteladói jogokkal rendelkezik a CRM és feladat menedzsment funkcionalitást is tartalmazó ADAMO ERP rendszerre vonatkozóan. A rendszert a SeaFleet flotta üzemeltetést és üzemeltetést támogató kontrolling megoldásunkkal integráltan is tudjuk szállítani.
Az ADAMO rendszer HIBRID megoldás, az ügyfél igény szerint felhő ÉS/VAGY lokális (on premise), így mobilon, tableten asztali gépen is bármikor elérhető telepítés és csomagválasztás szerint, mely nagyfokú rugalmasságot és skálázhatóságot biztosít. A felhő működésünk valós felhő technológia nem webszerverek hagyományos üzemeltetése, míg a helyi telepítéshez (on-premise) rendszer adminisztrációs hátteret kínálunk. A saját fejlesztésnek köszönhetően szabadon testre szabható és tovább fejleszthető rendszereket kínálunk és szállítunk ügyfeleink részére. A rendszer bevezetése egy egyedi igényekhez hangolt ERP, Raktár-logisztika, Gyártás, CRM, csoportmunkát, feladat-, projekt,- határidő-, valamint irat és dokumentumkezelést biztosító automatizált rendszer, amely átláthatóvá és tervezhetővé teszi a működést, csökkenti a veszteséget és a költségeket. A rendszer bevezetése után nagymértékben növekszik a munkahelyi felelősségvállalás, fókuszba kerül az automatizáció és adatfeldolgozás, a minőség alapú szemlélet. Ennek hatására megszűnik a folyamatos számonkérés és az ezzel járó időveszteség és félreinformálás a felelősség vállalási problémák. A rendszer automatizált feladatkezelése és integrált szolgáltatásai (határidő kezelés, dokumentum kapcsolás, belső kommunikáció rögzítése, CRM szolgáltatások, elszámolások, pénzügy, teljesítés igazolások, ehhez hozzáadva könyvelési folyamatok integrálása, raktár, beszerzés, logisztika, számlázás, termelés irányítás, webshop-portál integráció révén az első naptól készen áll arra, munkáinkat pontosan definiálva állítsuk fel és azt pontosan teljesítve, teljes körű vezetői rálátás és szakmai segítségnyújtás mellett végezzük.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban