Új értékelés írása
MatrixOffice komplex kereskedelmi rendszer
(matrixonline.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Többletszolgáltatás: webáruház esetén a GDPR-nek megfelelő funkciók, kapcsolódó adatkezelési tájékoztató és belső GDPR nyilvántartás-sablonok elkészítése. VPN-es rendszer esetén hálózatbiztonsági tanácsadás és fejlesztési javaslat; rendszerfelügyeleti / rendszergazdai szolgáltatások mellé díjmentes 100GB biztonsági mentés felhő-tárhely biztosítása.
Ára: 3 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
A cégünk által kínált komplex kereskedelmi rendszer a GINOP 3.2.2-8.2.4-16 pályázatok következő célterületeire használható: Internetes értékesítés (Vállalati webáruház); Vállalati CRM, értékesítés terület; Kontrolling és döntéstámogatás; Táv- és csoportmunka támogatás; Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow); Online (elektronikus) fizetési megoldás.
A rendszer magja a nyílt forráskódú professzionális Magento CE rendszer amely a teljeskörű webáruház funkciókat tartalmazza. A rendszerbe épülő modulokkal a következő munkafolyamatokat tudjuk lefedni: cikktörzs kezelése, partnertörzs kezelése, termékek kezelése, raktárak kezelése, garanciális igények (jótállás) kezelése, CRM funkciók (címlisták, lead-ek, kampányok, konverziókövetés, stb.). A webáruház funkciókból néhány, ízelítőnek: több raktár kezelése, előrendelés, egyéni rendelés-állapotok kezelése, fizetési és szállítási szabályok, automatikus kapcsolódó termékek, attribútum alapú szűrő, egyedi készletállapot kezelése, XML webhelytérkép, Google Rich Snippets, blog, ajándékok kezelése, kuponok kezelése, follow-up levelezés, termék címkék, Facebook hozzászólások, kívánságlista, promociók, elhagyott kosár értesítő, értékelés értesítő, online help-desk, GYIK (FAQ), közösségi oldalak általi bejelentkezés / regisztráció, stb. A munkatársak munkájának megkönnyítése és a cégen belül tárolt adatok rendszerezése / elérhetősége érdekében privát felhő alapú fájlkezelő és szinkronizációs szoftver is a csomag része, melyben a felhasználók verziókövetéssel együtt tárolhatják a céges dokumentumokat, melyeket megoszthatnak egymással és felhasználói csoportokkal is, sőt, igény esetén egyazon rendszer képes kiszolgálni a partnerek felé történő publikus vagy privát linken elérhető dokumentum-letöltéseket, hozzáférés-szabályozással együtt. A maximális adatbiztonság elérése érdekében lehetőség van a teljes fájl-állomány end-to-end / szerver oldali titkosítására is. A fájlmenedzser szoftvert egy teljesértékű, CalDAV-al is elérhető naptár- és teendő menedzsment felület és egy KanBan szemléletű teendő-menedzsment modul teszi teljessé. A rendszer zárt és biztonságos üzemeltetése érdekében a webáruház és a kapcsolódó funkciók online (felhős) szervereinken futnak, melyhez a biztonságos csatlakozást VPN-el valósítjuk meg. A teljes irodai hálózat minden funkciója távolról is elérhető VPN csatornán keresztül, így lehetővé teszi a távolról történő teljeskörű munkavégzést (home-office). A VPN elérés mellett a teljes belső hálózati infrastruktúra kialakításában is tudunk segíteni, az összes szerver oldali szerepkör konfigurálásával, üzemeltetésével. Az elektronikus levél (e-mail) kommunikáció hatékony biztosítása érdekében igény szerint saját IMAP levelező szerver is üzembe helyezhető. A rendszerek minden esetben a megrendelő egyedi igényeire szabva kerülnek kialakításra, cégünk a teljes hardver- és szoftver beszerzést és fejlesztést biztosítja a kapcsolódó oktatási, bevezetési teendőkkel együtt. TÜV tanúsítvánnyal rendelkező adatvédelmi szakértőnk a GDPR területén is rendelkezésre áll.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban