Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

R-Keeper V7 Menedzser Szoftvercsomag Licensz - 3 u

(UCS Rkeeper Rendszerház Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 1 950 000 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Sőregi István EV
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Frei Cafe
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Pizza Forte

Professzionális számítógép alapú elszámoltató rendszer vendéglátó egységek számára. Az RKeepeR nagyszerű eszköz a teljes körű irányításához a vendégtérben, az elszámoltatásban, a raktározásban, a könyvelésben és a dolgozói órák feldolgozásában. Tökéletes asszisztens vendéglátóknak és pénzügyi vezetőknek. A rendszer megfelel mind kis és nagy éttermek számára.

Az RKeepeR egy olyan multifunkcionális integrált rendszer, amely a Horeca szektor bármely szereplőjére ráilleszthető. Képes az üzemeltetéshez szükséges folyamatok automatizálására és az elszámoltatás megvalósítására legyen az családi vállalkozás vagy nemzetközi üzletlánc. Szoftvermegoldásaink szerver-kliens rendszerre épülnek ipari hardverek felhasználásával (érintőképernyős pénztárgépek, kézi terminálok, intelligens kamera és pincérhívó rendszerek). Vendéglátó programjaink és rendszereink gyorsítják a rendelés felvételt és számlázást, optimalizálják a konyha terheltségét, átláthatóvá teszik az elszámolást és a készletgazdálkodást. A többszintű jogosultsági rendszer lehetővé teszi, hogy minden kolléga csak a munkájához szükséges modulokhoz férjen hozzá. Számtalan forgalmi jelentés segíti az elszámolást, akár grafikus formában is. A rendelkézesre álló előre elkészített jelentéseken kívül, lehetőség van egyéni jelentések készítésére is. Ezt a felhasználó egy egyszerű drag & drop technika segítségével maga is elkészítheti, amelyet sablonként mentve újra és újra felhasználhat a mindig aktuális időszaknak megfelelően. Jelentéseink elérhetők akár online, akár offline üzemmódban vagy automatikusan küldhetők email-ben. A munkaidő regisztrálása és nyilvántartása a költséghatékony működés egyik legfontosabb eleme. A munkaidő kezdetét és végét a kollégák a pincér terminálokon egyéni mágneskártyájukkal rögzíthetik. Késés esetén üzletvezetői jogosultság szükséges a belépéshez. A háttérben rendelkezésre álló adatok alapján a teljes munkaidő számítható.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás

Kérdések a termékkel kacsolatban